FAQ |
Kalender |
2008-07-09, 16:07 | #11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Trist för snapback att de knappast får dom bara =)
2008-07-09, 16:14 | #12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-07-09, 16:24 | #13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Så "Name Navigation AB" sitter och köper manuellt och hinner före snapback sidorna?
|
|||
Svara med citat |
2008-07-09, 16:57 | #14 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-07-09, 17:02 | #15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag skulle gärna hör någras teorier om hur de ber sig åt rent tekniskt. Jag har inte hört några teorier om detta tidigare, bara rent konstaterande att de tar ALLA bra domäner på utgående.
|
|||
Svara med citat |
2008-07-09, 17:04 | #16 | |||
|
||||
|
Hur bär sig Name Navigation egentligen åt? Frågan har varit uppe förut men har aldrig besvarats. Finns det någon som har en teori och som vill ta sig tid att förklara för oss som inte knarkar domäner? Vad jag har förstått så är det först till kvarn som gäller. Men hur kan det då komma sig att NN (nästan) alltid är först?
|
|||
Svara med citat |
2008-07-09, 17:06 | #17 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-07-09, 17:20 | #18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan! Ska passa på att göra mitt första inlägg här nu. ( Även om jag direkt kommer off topic )
Är det någon här som har erfarenhet av NEware som ombud? För ett tag sedan satt jag och gick igenom snapbacklistan och upptäckte att dv.se plötsligt hoppade upp. Gjorde snabbt en sökning på NEware där det var ledigt för förbokning. Gick igenom hela proceduren, skrev in kontokortsinformationen och fick medelande på skärmen om att köpet var genomfört! Jag fick dock ingen bekräftelse vi mail. Efter helgen tänkte jag kolla upp om allt stod rätt till genom att kontakta deras kundtjänst... automatiskt svar att nummret inte används längre... försökte maila ( 2008-06-27 15:19 till [email protected] ) fick inget svar från dom. Kanske till och med någon från NEware som kan svara på det här !? |
||
Svara med citat |
2008-07-09, 17:23 | #19 | ||
|
|||
Nykomling
|
dv.se blev förnyad iaf, så den fick du inte.
/Victor |
||
Svara med citat |
2008-07-09, 17:29 | #20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Okej .. bra att veta... hade ändå inga stora förhoppningar om att lyckas få det ( man kan dock alltid försöka :P )
Men det förklarar ändå inte neware's ( i min mening ) bristande kundservice. Men är väll bara att inte använda dom så är det löst ! |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|