FAQ |
Kalender |
2005-05-26, 15:23 | #11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja, vi pratar ju två olika stöd... Själv har jag bara erfarenhet av just PHP då mina servrar är Linux och siom ju är väldigt vanligt.
Vad fick dig att tro på anstormning? Varför jämför du med Davves projekt som förövrigt använder samma template ? ;) |
|||
Svara med citat |
2005-05-26, 15:37 | #12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Men det finns redan ett bra script i ASP sedan länge, det är det jag ville få fram. MegaBBS ASP Forum Software minst lika bra.
|
|||
Svara med citat |
2005-05-26, 18:50 | #13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tror inte folk orkar vara patrioter heller och betatesta och rapportera buggar åt er..
Jag använder personligen ASP och skulle mycket väl kunna tänka mig att använda erat aspbb ifall jag behöver ett forum, den dagen det fungerar så som det bör och jag kan få det bekräftat av oberoende källor på exempelvis WN. Själv orkar jag inte börja testa något som kanske bara fungerar till 95%, då kör man hellre med någonting gammalt som man vet fungerar. No offense. |
|||
Svara med citat |
2005-05-26, 21:39 | #14 | |||
|
||||
Administratör
|
Denna releasen funkar, kände att det var onödigt att skapa en ny tråd.
Inga buggar finns på denna. Du gör som du vill, men jag garanterar dig. Folk hjälper till.
2005-05-30, 10:19 | #15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
ASPBBB är ett väldigt bra iniativ för dem som håller på med ASP och vill ha ett bra färdigt forum, deremot så dem flesta gör ju sina egna forum för att få det exakt som man vill ha det, lättare att fixa buggar själv på osv.
Men men, detta var en bra ide! |
|||
Svara med citat |
2005-05-30, 11:22 | #16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2005-05-31, 17:53 | #17 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Sant. v0.2 är släppt nu också.
2005-06-30, 18:22 | #18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag kan tipsa om lite omvända särskrivningsfel i alla fall.. Det är ungefär så långt mina webmasterkunskaper sträcker sig ;-)
På featuresidan: "Language files" (Stod languages) "E-mail system" "Avatar upload" "Admin system" Plus fler i samma anda.. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|