FAQ |
Kalender |
2005-06-08, 00:34 | #11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Känns lite som ett färdigt template, speciellt med sample_link.html överallt.. är det det?
Jag kan inte låta bli att fråga vad bolagsnamnet, Arrey är baserat på (kan just nu inte se det som annat än en felstavning på Array ) Håller även med föregående, se över texterna på siten, det är väldigt många felstavningar & sånt drar genast ner seriositeten en hel del..
2005-06-08, 00:50 | #12 | ||
|
|||
Medlem
|
mm men det är helt ok med felstavningar just nu... för jag har inte ens haft tid att se på sidan själv ännu....
ja stavfelen har jag redan märkt dock inte ändrat eftersom jag bara testar just nu... försöker få ordning på en liten modul som gör livet till ett helvette... men det blir snygg sen när det är klart. själva flashens struktur fick jag från någon annan sida... tyckte allt föll på plats så bra i den flashen så jag bestämde mig för att göra en ganska likadan fast med mina egna grejer... aja... hur är det med menyn? tror ni att en till java meny skulle göra att d gick väldigt långsamt eller? |
||
Svara med citat |
2005-06-08, 00:52 | #13 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kallas för "ARRE" och det är värdelöst med ARRE som förtetas namn så jag la till y-et bara så där... d höll på bli ARREM först men d låter som ett bälte :S
något sådant va d... |
||
Svara med citat |
2005-06-08, 00:55 | #14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Varför inte göra allting i flash?
|
||
Svara med citat |
2005-06-08, 01:00 | #15 | |||
|
||||
Medlem
|
snygg flash! Menyn funkar inte för mig, länkarna går in i varandra... Men du kanske inte är klar med sånt...Gillar loggan!
|
|||
Svara med citat |
2005-06-08, 01:24 | #16 | ||
|
|||
Medlem
|
VArför inte göra allting i flash?
> Uppdatera enklare > ladda snabbare > som webbdesigner ska man nog uppvisa prov på lite allt möjligt inom design.. bara flash hade inte visat att vi även jobbar med DHTML, html, XML osv osv... men jag ska byta ut loggan.. har en lite fräckare faktiskt.... sidan lanseras i veckan.... Ha d bra killar.... om menyn inte funkar har du inte java installerat. www.sun.com |
||
Svara med citat |
2005-06-08, 13:16 | #17 | ||
|
|||
Medlem
|
Förrutom stavfelen så undrar jag varför du har vBulletins favoritikon?
|
||
Svara med citat |
2005-06-08, 16:55 | #18 | ||
|
|||
Medlem
|
VAH? vBulletingsfavoritikon?
|
||
Svara med citat |
2005-06-08, 17:24 | #19 | ||
|
|||
Medlem
|
tycker du borde ha mera text på startsidan, istället för bara en flash-film. lägg till lite förklarande text och sådant under flash-filmen
|
||
Svara med citat |
2005-06-08, 18:28 | #20 | ||
|
|||
Administratör
|
För mig känns flash-animationen mest som en reklambanner. Besökaren är redan på din site - han vill ha info nu, inte efter 10 sekunders animationer. Sedan går menyvalen in i varandra för mig, som redan nämts.
Rent grafiskt ser den bra ut, men funktionaliteten, informationen och användarvänligheten finns inte där.
Svara |
|
|