FAQ |
Kalender |
2014-10-24, 21:50 | #11 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag riktigt känner hur mycket ni vill ändå hit! . Ge mej ett exempel på ett moneyword eller ett ord med bara lite lite sökvolym.
2014-10-24, 22:06 | #12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2014-10-24, 22:10 | #13 | |||
|
||||
Administratör
|
Du menar att folk söker på vinn cash? Vinn pengar kanske har lite volym?
2014-10-24, 22:12 | #14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2014-10-24, 22:19 | #15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Ge folk lite tid att bygga och etablera sina webbplatser. De flesta nya gTLD:er har funnits ute MINDRE än ett halvår. Majoriteten av de bästa namnen är fortfarande parkerade.
2014-10-24, 23:13 | #16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Vinn.cash är en sajt som jag får lov att marknadsföra via andra sajter såklart. Men den som ser en banner med vinn.cash på lär inte ta fel och tro att det är en sajt om tandblekning dom kommer till. Poängen med att jag nämnde domänen här är rent rankningsmässigt jämfört med alla andra sajter som innehåller texter med frasen. Vinn.cash ligger först och har inte funnits online länge alls. Sen om folk söker eller inte är en annan sak. Ni byter fokus på tråden lite |
|||
Svara med citat |
2014-10-24, 23:21 | #17 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag fick ha www. i logon på tv.nu för att folk skulle fatta att det var en webbadress. Jag gjorde massor av tester på det under dom drygt 10 år jag körde där. Jag är rätt övertygad om att nya tld'er kommer få samma problem som jag hade. Det är inte nåt man överbryggar i ett svep
Skall man snacka seo måste man ju snacka sökord som ingår i google's ajaxförslag. Longtail är ju far gone! Vinn Cash söker ju ingen på så därav kan ju inte det sökordet eller "emd" vara med när man snackar seo 2014.
2014-10-24, 23:56 | #18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag kan inte seo för något årtal alls kan jag erkänna Jag har garderat mej för ev kampanjer med att regga frasen som .se och .com också pga att folk inte fattar att vinn.cash är en domän. |
|||
Svara med citat |
2014-10-25, 00:00 | #19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2014-10-25, 00:01 | #20 | |||