FAQ |
Kalender |
2007-11-03, 00:06 | #11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Om tanken är att det bara ska vara en enkel liten personlig sak men inte så många läsare så välj någon av de färdiga bloggtjänsterna på webben.
Om tanken är att lansera bloggen som ett seriöst projekt för att bygga ett varumärke, marknadsföra sig själv, tjäna pengar, få mycket besökare etc etc så kör på egen server med wordpress. |
|||
Svara med citat |
2007-11-03, 11:55 | #12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
det ska bli ett projekt för kulturintresserade så det måste bli bra, har laddat worldpress försökte installera det på domänen sen skrek den om en databas och då tappa jag lusten, så jag väntar tills den kommer tillbaka
tänkte oxså på namnet ska man ha blogg i namnet eller köra på nått annat namn... typ blogg.anna.se eller typ anna.se tänkte mest för profileringen "dras folk mer till blogg adresser?" |
||
Svara med citat |
2007-11-03, 12:06 | #13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag dras instinktivt bort från blogadresser då de för mig betyder krönikor och personliga åsikter. Om jag vill läsa något seriöst så ser jag hellre en www.
|
|||
Svara med citat |
2007-11-03, 13:25 | #14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-11-03, 13:46 | #15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
okej tack alla ...wordpress är installerad nu och fungerande. Så nu har vi ca 140sidor templates att plöja igenom tack tack "vi har inget att göra" :angry: ................................jag kan lägga ut den när den är klar om nån månad.....
pokerstjärna det var ju en mycket informativ sajt....lättläst och intresse-skapande..... B) |
||
Svara med citat |
2007-11-03, 18:26 | #16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Tack för kritik :lol: Edit: Ändrade inlägget pga stavfel. |
|||
Svara med citat |
Svara |