FAQ |
Kalender |
2007-01-03, 00:33 | #11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Åt andra sidan så är jag ibland missnöjd med det jag gör åt kunder, men de hoppar bara på mig och tycker att det är jättehäftigt Jag har nu lagt till "Utvalda erbjudanden" i högerkolumnen. Kanske blir några till utan bilder. Det enda jag nu funderar på är flytten till den riktiga adressen så att Google fortfarande tycker om sidan, och så att jag får igång en SEO-komponent, vilket kan bli lite trubbel med. :P Bara de nya sidorna inte hamnar i dublicate-content filtret ... |
||
Svara med citat |
2007-01-03, 00:55 | #12 | ||
|
|||
|
Hur tror ni förrestan jag kan göra med undermenyn (under "Kategorier") för att slippa dessa kantiga former och ändå visa att det är en undermeny? Är att byta färg helt den enda lösningen? Eller ska jag kanske ersätta de där fyrkanterna med något annat för undermenyn?
|
||
Svara med citat |
2007-01-04, 16:22 | #13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ser snygg ut tycker jag !
Ett tips: Kom på något som gör att besökare kommer tillbaka till sidan. Det finn ju hundratals med gratis-sidor |
||
Svara med citat |
2007-01-04, 19:25 | #14 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-01-04, 19:53 | #15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Mitt tips: Skippa Solarflare helt och köp en mall på Joomlart, Rockettheme, CMSLounge, WebRevolution eller någon annan. För under $50 får du ett snyggt utseende på sajten.
Kan tillägga att jag inte gillar Solarflare om det inte framgår... |
||
Svara med citat |
2007-01-05, 17:01 | #16 | ||
|
|||
|
Citat:
Ett färdigt template sklulle jag kunna använda, men jag kommer ändå behöva anpassa dess css och html så att den passar mina behov, vilket kan ta ett tag. På något sätt tror jag att jag kan klara at att bygga vidare på Solarflare själv. Den är ju redan längt ifrån den vanliga Solarflare (http://www.themesbase.com/pics/1143024227.jpg - detta är 2-an, hittar inte en bild på ettan längre). |
||
Svara med citat |
2007-01-07, 14:17 | #17 | ||
|
|||
|
Nu har jag flyttat över siten efter en hel del problem.
Slutligen fungerar siten bara "lite" segt och jag har också lyckats sabba PR för alla undersidor (lyckat!) förutom startsidan (som har PR 4). |
||
Svara med citat |
2007-01-19, 00:37 | #18 | ||
|
|||
|
Ännu en uppdatering.
Vad tycker ni? Vill gärna ha lite mer feedback. Har nu länkat loggan och gjort den lite enklare. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|