FAQ |
Kalender |
2012-11-07, 12:36 | #11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Conny, du skriver många bra inlägg. Ibland är du lite väl petig bara.
Upplägget som beskrivs är inte ovanligt och ett bra sätt att komma igång och växa snabbt. Sen är det semantik om det är samarbete eller försäljning. |
||
Svara med citat |
2012-11-08, 13:21 | #12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men personligen har jag inget emot att man gör egenreklam på ett bra sätt. MEn jag tycker kanske där är att gå för långt om man startar egna trådar för att göra egenreklam. För mig är det ok att man har egenreklam i 2-3 rader i sin signatur och i sin profilsida. Men jag tycker samarbete är viktigt att hålla rent från egenreklam så begreppet "samarbete" inte urvattnas till en geggig sörja med spam som kan bli konsekvensen om man tillåter egenreklam i forumdelen "samarbete sökes". Då minskar trovärdigheten i de som verkligen söker "riktia" samarbeten. Sammanfattningsvis tycker jag helt enkelt at det är en viktig principiell fråga och jag tycker inte att jag är "petig" i just denna fråga. Detta är min egen högst personliga åsikt och behöver inte stämma med vad forumadmintratörerna tycker eller tolkar regelverket. Senast redigerad av Conny Westh den 2012-11-08 klockan 13:25 |
||
Svara med citat |
2012-11-12, 14:18 | #13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Håller med. Det är väl fullt legitimt samarbetsförslag att söka en partner som man kan samarbeta på konsultuppdrag med. Och därmed även ge varandra business. Sen är det väl upp till var och en att avgöra om den annonserade parten bara fiskar efter jobb eller om det erbjuds ett ömsesidigt givande och tagande |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|