FAQ |
Kalender |
2014-04-01, 11:22 | #11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bra och snygg sida, dock kanske headern är i största laget skulle kunna minskas rätt mycket, tar rätt mycket plats som den är nu. sen att den visar vilken tid det är känns rätt onödigt då dom flesta har en klocka på sin dator / mobil.
|
||
Svara med citat |
2014-04-01, 12:16 | #12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Har ingenting med kundundersökningar att göra. Detta tyder bara på en osäkerhet hos utvecklarna. Då ska det framgå från början: efter att vi är klara med sajten kommer vi att genomföra en undersökning el A/B test för att se hur folk uppfattar funktionaliteten/designen på sidan. Beroende på responsen kommer vi att göra ändringar som inte kommer kosta extra för er som kund... typ |
||
Svara med citat |
2014-04-01, 13:00 | #13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag jobbar själv med design, och även fast jag vet exakt hur en hemsida skall designas, var saker är bäst att placeras, och funktioner skall integrera med användare mm, så frågar jag alltid familj och vänner vad DOM tycker, för även om en funktion normalt sätt skall utvecklas på ett sätt, så kan det vara fel för just denna situation. |
||
Svara med citat |
2014-04-01, 14:11 | #14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Skulle jag som kund höra att efter de är klara med projektet ska det utvärderas och eventuellt göras bättre baserat på vad som blir sagt så skulle jag bara tycka det var positivt, det tror jag de flesta skulle. Så varför skulle kunden bli upprörd över denna tråd? Visst, ett publikt forum är inte det bästa kanske. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|