FAQ |
Kalender |
2009-03-30, 14:06 | #11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vet inte om ni ville ha buggrapport men jag kunde logga in utan att använda mig av aktiveringslänken först.
|
||
Svara med citat |
2009-03-30, 14:16 | #12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
En sak till; Kryssrutan för att markera alla inspelningar funkar inte. Pedagogiskt fel; när man istället tryckt på knappen radera alla inspelningar får man meddelandet "There is no recordings made yet." Borde kanske stå "Your recordings was removed/deleted/unlinked"
|
|||
Svara med citat |
2009-03-30, 14:28 | #13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Idag går det inte att köpa några fler inspelningar. Det ligger i tanken i framtiden. Idag sparas max 15 inspelningar. Sedan måste man tabort inspelningar för att det ska komma in nya. (Observera att det är oändligt många sidvisningar per inspelning) Citat:
|
||
Svara med citat |
2009-03-30, 14:39 | #14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Testar det just nu på Surftown-bloggen. Verkar fungera fint...
Ett förslag: Vad sägs om en möjlighet att sätta någon threshold på hur lång en inspelning ska vara förrän att det är lönt att den sparas? Jag får till exempel titt som tätt inspelningar på 2-10 sekunder, förmodligen från besökare som bara droppar förbi för att se om någonting har uppdaterats. |
||
Svara med citat |
2009-03-30, 14:51 | #15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Glömde svara på webbläsare. Jag har testat IE, FF och Chrome och det fungerar. Värre med Opera och safari pga av att dom ej stödjer onunload. Citat:
|
||
Svara med citat |
2009-03-30, 17:29 | #16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Grym tjänst, mycket enkel att "installera".
Det funkar dock inte så bra för mig eftersom att jag inte kan se vad dem gör som inloggade eftersom medlemssidorna är skyddade med sessions. Annars funkar det riktigt bra! |
||
Svara med citat |
2009-03-30, 18:15 | #17 | |||
|
||||
Medlem
|
Väldigt häftig tjänst!
Har ett problem bara. Jag skrev in www.ingenreklamhärinte.se. Men då funkar det inte om jag surfar på ingenreklamhärinte.se. Hur ska jag göra så den fungerar på båda. Webbot: Citat:
|
|||
Svara med citat |
2009-03-30, 19:52 | #18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Gjort det själv eller? Om inte var hittade du det. ? [/quote] Det är en specialskriven modul för x-cart. |
|||
Svara med citat |
2009-03-30, 21:51 | #19 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2009-03-31, 15:40 | #20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Coolt, synd att den inte klarar vår javascript meny. men mycket snyggt.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|