FAQ |
Kalender |
2009-09-30, 18:53 | #11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Menyknapparna ska jag se vad jag gör åt. |
||
Svara med citat |
2009-09-30, 19:36 | #12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Vi bygger hemsidor efter alla önskemål från grunden. Programmering, webbdesign, logotypsskapande, spelar ingen roll. Ska ordna så det framgår mer i texten sen när jag har tid att sätta mig och fundera. |
||
Svara med citat |
2009-09-30, 19:55 | #13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
LOGGAN Om vi börjar med loggan så kommer den inte att ändras. Detta p.g.a att vi har tryckt för mycket saker för att kunna ändra denna och för att vi anser oss vara nöjda. INNEHÅLLET Tack för de punkter du radat upp. Jag kommer tänka på att få med dessa punkter när jag skriver de nya texterna. Ska även ändra så det inte framstår att vi är kommanditbolag lika mycket. Startbilden Jag kommer ändra den när jag kommit på någonting bättre. Fick lite nya tankar nu av ditt inlägg. FORMATERING/LAYOUT Typsnittet kommer ändras till större snart, eftersom det verkar vara några fler som tycker som dig. Storleken på layouten kommer kollas upp och ändras om så behövs. På de datorer jag kollat tar den lagom stor del av utrymmet. Jag har 19" skärm med skärmupplösningen 1152x862. Att röd text endast är för varningstexter har jag inte tänkt på. Men du kan ha rätt. Kommer testa om det ser bra ut att använda svart eller någon annan färg. Senast redigerad av ACarlsson den 2009-09-30 klockan 19:57 |
||
Svara med citat |
2009-10-08, 09:48 | #14 | |||
|
||||
Medlem
|
Språket - du måste nog göra mer åt saken än att själv se över texter på din och dina kunders sajter. Jag skulle rekommendera att du skaffar en utomstående som ser över texter, menyer och rubriker. Någon som antingen har språkinriktad utbildning eller en naturlig fallenhet, men någon som kan dubbel- och trippelkolla saker innan de når andras ögon.
Du verkar vara en kompetent webbmakare, med ett bra och öppet arbetssätt att döma av hur pass personligt anpassade och inriktade dina referens-sajter är, men det funkar inte att skriva "Startisda" istället för "Startsida". Spela på dina styrkor och lär dig att ta hjälp där du behöver. |
|||
Svara med citat |
2009-10-17, 01:21 | #15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har nu ändrat texten på Startsidan och Företaget.
Blev det någon förbättring? |
||
Svara med citat |
2009-10-17, 14:01 | #16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Designpast.se
|
||
Svara med citat |