FAQ |
Kalender |
2008-09-18, 08:09 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack
Kalasboll: Hehe, okej. Sökfältet kommer att fungera sen antagligen, somsagt, allt är inte klart än. Den kommer knutas ihop med bloggen, så man kan söka efter inlägg, typ. |
||
Svara med citat |
2008-09-25, 18:23 | #12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Som andra redan sagt så tycker jag också att bakgrunden blir för blå längre ner på sidan. Den borde stanna/plana ut i en ljusblå/lila nyans tycker jag. Loggan och menyn är skitsnygg tycker jag.
|
|||
Svara med citat |
2008-09-26, 10:07 | #13 | ||
|
|||
Medlem
|
Det enda jag kommer på just nu som ingen ovanstående skrivit är väl att du nog borde ändra mupekaren på dina "plus-tecken"
|
||
Svara med citat |
2008-09-26, 11:24 | #14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det kanske är lite för tidigt att ha kommentarer om markupen men så du inte glömmer det innan du går live:
1. Jag tycker att du skall lägga in h1 tagg i #welcome samt p för "ingressen" till sidan för att få det tillgängligt för sökmotorer. 2. Alt-texten för test3.jpg behöver ändras, alternativt att du sätter den bilden som bakgrund till en div istället. Beror helt på vad du vill med den bilden 3. ta bort "+" från h3-taggarna och lägg in det mha javascript eller css istället. 4. För att det inte skall "hoppa" i "menyn" till höger, sätt så att det är border från början också, fast transparent (för det går väl?) 5. Lite väl många stycken ( ) i slutet av dokumentet? Snyggt f ö. |
||
Svara med citat |
2008-09-27, 18:30 | #15 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjena!
Jag tycker du ska flytta upp hela siten. Dvs ta bort utrymme som inte används till ngt. Gör detta utan att det för den skull känns ihoptryckt. Nu börjar ju själva siten en bit ner vilket inte känns estetiskt helt ok för min del! Så flytta upp logga lite och följ efter med infosidan med de klickbara tabbarna. Jag vill gärna att bilderna skulle vara klickbara så att man kan se en större version av dina alster. Coola bilder förresten. Mvh CJ |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|