FAQ |
Kalender |
2007-01-30, 18:48 | #11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nice!
Gillar tydliga uppdelningen av produktkategorierna: Talk, Push, Pull, och Reach |
|||
Svara med citat |
2007-01-30, 23:03 | #12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Skönt med nytt utseende..
|
|||
Svara med citat |
2007-01-31, 15:46 | #13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-01-31, 18:34 | #14 | ||
|
|||
Medlem
|
En klar förbättring när det gäller utseendet.
Har dock ett par saker som jag reagerar på att inte är åtgärdade till den nya version är att ni har en funktion som heter veckans program, denna får man själv söka upp om man vill kolla på det efter nya annonser, den skulle jag gärna vilja se klickbar. Är man inne och kollar på annonser så kan man dra den nedre scrollboxen åt höger en bit, och då blir det vitt efter det att er topbanner slutat, detta ser rätt estetiskt dåligt ut. Detta är antagligen rätt svårt att åtgärda då annonsörernas bannerstorlekar skiljer sig gravt i storlek. Även listan med förbetalda program borde uppdateras. Där ibland finns b.la discshop som inte verkar ha kvar sitt affilite program, åtminstone inte om bara klickar på den. Har även testat att kolla under lista alla program där de är borta också. Är det så att discshop är ett "gömt" program som borde de inte visas för alla där. |
||
Svara med citat |
2007-01-31, 22:47 | #15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Schysst exponering för de som designat sidan även.
Måste kännas hyfsat skönt med en logga på en stor sida med webmasters. |
||
Svara med citat |
2007-02-01, 02:59 | #16 | ||
|
|||
Medlem
|
Riktigt snyggt Tradedoubler. Men jag har väldigt svårt att hitta mina program i menyn, såg att knappen under hem -> Sök har blivit Mina program- rapport. Men hur hittar jag lättast ill mina godkända program ?
|
||
Svara med citat |
2007-02-01, 15:34 | #17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Har ni mer input till oss ang. affiliategränssnittet tar vi tacksamt emot det på [email protected] MVH Lisa |
|||
Svara med citat |
2007-02-01, 22:12 | #18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Riktigt snyggt o logiskt! Två tummar upp för den nya designen!
|
|||
Svara med citat |
2007-02-02, 01:10 | #19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
TD surfar på logistikvågen och använder termerna Push och Pull. Men jag begriper mig inte på skillnaderna eftersom jag drunkar i floskler om varför TD:s olika program är så bra.
TD, varför har ni valt termerna Push och Pull, och hur har ni filosoferat kring när ni lyfte ut dem ur sitt logistiksammanhang? |
||
Svara med citat |
2007-02-02, 11:00 | #20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
Svara |