FAQ |
Kalender |
2012-04-07, 17:37 | #11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2012-04-12, 09:32 | #12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag tror att de smått extrema årsavgifterna för LL.nu kan bidra.
Dessutom har ju inte allt skötts riktigt som det borde historiskt; vi har ju en medlem på forumet som blev av med sin domän. Det bidrar också till osäkerheten. Personligen ser jag .nu mer som ett komplement i normalfallet.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2012-04-12, 16:58 | #13 | |||
|
||||
Administratör
|
Domännamn.nu läcker förmodligen alltid trafik till Domännamn.se. Sedan vill man väl kanske slippa skriva ut .nu i varumärket. Webmaster Network kallas ju WN och inte WN.se. Loopia och inte loopia.se etc ... Om enda strategin vore SEO så borde .nu vara okey.
Kortfattat är det nog osmart att inte ha .se om man vill bygga varumärke.
2012-04-16, 13:10 | #14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2012-04-16, 13:21 | #15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men jag förmodar att det har att göra med att .nu närhelst de vill kan återkalla och ta över en .nu-domän utan att ens behöva motivera varför eller för den delen kompensera för det (om jag nu minns rätt)? |
||
Svara med citat |
2012-04-16, 13:35 | #16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
2012-04-16, 14:39 | #17 | ||
|
|||
Medlem