FAQ |
Kalender |
2004-08-24, 19:05 | #11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ska inte web vara webb när det är på svenska?
|
||
Svara med citat |
2004-08-24, 23:01 | #12 | |||
|
||||
Medlem
|
Web eller Webb..?? jag gillar med ett 'b' så därför har jag det, ser skumt ut med två tycker jag fast det egentligen är den rätta stavningen
Sen när du söker på google finns jag så klart med bland båda två. (när jag hinner fixa lite) /Jonas |
|||
Svara med citat |
2004-08-24, 23:23 | #13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Engelska: "Web" |
|||
Svara med citat |
2004-08-24, 23:27 | #14 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag kör "Svengelska"
|
|||
Svara med citat |
2004-08-25, 00:00 | #15 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
2004-08-27, 16:36 | #16 | ||
|
|||
Medlem
|
Tja, jag har haft Webboteket lite över ett år nu, och jag har i alla fall fått in så mycket så det betalar driftskostnaden plus lite över. Det började som ett sätt att bl.a. prova på att vara affiliate, testa lite SEO och att lära sig Typo3 som driver sajten. Det är också en anledning till att jag hittade till WN, vilket var grädde på moset.
Lycka till JonasO! |
||
Svara med citat |
2004-08-27, 22:57 | #17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2004-08-28, 00:13 | #18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Gillade din menyslider, lagom cool utan att vara övertänd om du förstår?
Är det något du knåpat ihop själv eller har du hittat den på nätet? |
||
Svara med citat |
2004-08-28, 00:43 | #19 | |||
|
||||
Medlem
|
Tja
Knåpat själv :lol: jag hade hållt på fortfarande i så fall.... behöver man nåt och inte har tid själv så köper man det av nån som kan Javamenyn som används köpte jag för några dollar av en kille för ett tag sen, tror den finns på hotscripts.com. Det bästa (om du nu inte märkt det redan) är att den "kommer ihåg" i vilket tillstånd den var även om man byter sida och reloadar menyn (genom cookies) , det var därför jag skaffade den. Annars så gå de flesta liknande flash och javamenyer tillbaka till ursprungsläget om man reloadar de. Sen är det är lätt att ändra och lägga till menyer och nivåer i den och den styrs med CSS så du kan få den att se ut precis hur som helst. Är helnöjd med den och använder den i flera olika projekt Om nån är intresserad av den kan jag leta upp zippen som ligger här nånstans... på nån dator... Hare! |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|