FAQ |
Kalender |
2004-04-27, 10:19 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
De flesta bilder verkar få mer eller mindre fel proportioner. Detta måste självklart ändras!
Att få bilden större direkt på produktsidan hade jag inte ens tänkt på Tack än en gång för synpunkterna! |
||
Svara med citat |
2004-04-28, 11:38 | #12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Verkar vara byggt på osCommerce, så en del ändringar kanske inte är gjorda i en handvändning, givetvis beroende på kunnandet att koda PHP...
Fixar du sedan en prenumerationsmöjlighet (likt Socks/Front) så kommer det troligen även generera mer inkomster (och mer jobb...) då det är lätt att få det hemskickat var annan/tredje månad och på så sätt alltid ha strumplagret fullt. En positiv sidoeffekt blir ju att kunderna hela tiden påminns om att du finns :P |
||
Svara med citat |
2004-04-28, 20:20 | #13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag har också tänkt på en prenumerationsmöjlighet men nackdelen där är att frakten blir väldigt hög om man bara köper ett par strumpor. Får väl se vad som händer i framtiden... |
||
Svara med citat |
2004-04-28, 20:46 | #14 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu ska det mesta vara fixat förutom följande saker:
1. Tabellen är 100% bred. <- Måste få reda på hur andra löst det... 2. Olika färg på olika rader i listorna. <- Tar det om jag hittar en enkel lösning. 3. Stor bild på produktsidan. <- Måste också hitta en bra lösning. 4. Recensionsfunktionen. <- Provar den så länge. Om folk bara klagar så får jag väl ta bort den. |
||
Svara med citat |
2004-04-28, 21:10 | #15 | ||
|
|||
VIP
|
Jag gillar idén, med lite jobb kan det nog gå riktigt bra.
Har några synpunkter, Menyn känns ganska rörig. Skulle önska lite mer mellanrum mellan raderna. Priserna. Tycker att priser som 7.95 är ganska onödiga. Känns som att man skall köpa frukt. Kör 7.50 eller 8 jämnt. |
||
Svara med citat |
2004-04-28, 21:55 | #16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
När mina kollegor såg siten sa de snabbt att recensionsfunktionen var onödig & jag håller nog med dem :) |
||
Svara med citat |
2004-04-28, 22:39 | #17 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
"ryktet" säger att sådan prissätningen "lurar" köparen att tro att det är billigare. Citat:
Citat:
|
||||
Svara med citat |
2004-04-28, 23:38 | #18 | ||
|
|||
VIP
|
Citat:
www.e-kort.se/bilder/strumpa.jpg |
||