FAQ |
Kalender |
2010-03-06, 02:31 | #11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag vill ju ge bilden av att sajten är väldig seriös, men sajten har ändå roliga saker och ting. Fastän produkterna är roliga så är företaget väldigt seriöst! Vad tycker ni man ska ha för bild ? Nu när ni skrev det så kommer jag nog ha flera bilder i olika sektioner. Under "Kontakta oss" kommer jag ha en mer seriös bild. Under "om oss" en lite mer avslappnad bild dock med Jeans, skjorta och slips; där vi leker med prylarna. Låter det här bra eller? Mvh Lance Senast redigerad av Lancelot den 2010-03-06 klockan 02:58 |
||
Svara med citat |
2010-03-06, 02:44 | #12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Sen kan du göra såhär för mer liv i sidan, tex på "Om oss" har du 3st bilder där ni leker med prylarna, någon utav dom tre slumpas vid varje sidvisning på "Om oss". Samma sak på "Kontakta oss", ha ett par seriösa bilder tagna ur olika sammanhang/vinklar som de skiftas mellan. |
|||
Svara med citat |
2010-03-06, 03:21 | #13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2010-03-06, 03:51 | #14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
De kan vara ett seriöst "innehåll" på bilden men en oproffsigt tagen bild. Va de nån som fattade de där? (Måste sova, somnade nyss i stolen (!), de händer inte allt för ofta) |
|||
Svara med citat |
2010-03-06, 04:53 | #15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2010-03-06, 18:03 | #16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det går väl inte att sätta ett likhetstecken mellan
bild = seriöst ingen bild = oseriöst Naturligtvis är det trevligt med bild och kan i många fall anses seriöst och man kan få en positiv bild av företaget. Det kan samtidigt finnas själ för ett företag att inte visa bild på sina anställda. Det kan även finnas orsaker där en bild kan vara negativt för affärerna. Orsaken till det behöver inte diskuteras. Dessutom, om det är en rufflarverksamhet där det krävs bilder på personalen för att dölja rufflarverksamheten så kommer det att finnas bilder. Snacka om att reklam i sådant fall är en rufflarverksamhet där det vimlar av bilder på folk som inte ens jobbar inom de företag de gör reklam för men där de utgör sig för att göra det. Vem kan lita på de företagen? |
||
Svara med citat |
2010-03-06, 18:17 | #17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Håller absolut med dig, guran. Jag tror det är ytterst sällan personbilder ger någon tydlig effekt och dessutom vill man kanske inte alltid bli en offentlig person på det viset oavsett om verksamheten är seriös eller inte.
2010-03-06, 21:06 | #18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är faktiskt där jag fastnar lite. Jag vet inte riktigt om jag vill synas på det viset; fastän jag inte gör något konstigt.
|
||
Svara med citat |
2010-03-06, 21:18 | #19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Och tar ett seriöst kort, alltså med en riktig fotograf som kan få de att se riktigt bra ut, så skulle ja tänka såhär när ja såg kortet "Seriöst företag som har roligt på jobbet", såna vibbar är jävligt bra! För de första blir man köpsugen, och om man undrar något är man inte de minsta "nervös" över att fråga, för ni verkar vara ett sånt jäkla skönt gäng så risken att få ett surt svar är minimalt! (Som du märker tror ja stenhårt på den där bildidén, ser bara fördelar så länge de är ett proffsigt taget kort) |
|||
Svara med citat |
2010-03-06, 23:43 | #20 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har bestämt mig. Jag ska ta bilderna.
Åker tillbaka till Sverige den 29:e . Kommer leta fram en fotograf, eller syrran som håller på med sådant och ta massa bilder. @MRosenson : Jag kan pma dig och länka bilderna till dig när dem är klara. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|