FAQ |
Kalender |
2008-05-30, 10:26 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
"Just nu ökar antalet internetanvändare med ofattbara 7,5 miljoner om dagen"
Tror han på allvar att internet ökar med 2.7 miljardär människor om året? Wow! |
||
Svara med citat |
2008-05-30, 10:44 | #12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker de intervjuade fel personer, det finns mycket kunnigare personer inom ämnet, tex internetsweden här på wn.
|
|||
Svara med citat |
2008-05-30, 11:17 | #13 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Peter Forsman, Stockholm En vältalig man som inte sällan ger sig in i diskussioner om domäner på forum som WN.se. Innehar en bred spridning av domännamn, med sina bästa domännamn inom .NU. Läs mer på http://www.internetsweden.net/.
2008-05-30, 11:18 | #14 | |||
|
||||
|
Citat:
Sry, Jo det var han som skrev det tom.. :blink: h34r: |
|||
Svara med citat |
2008-05-30, 11:44 | #15 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-05-30, 16:02 | #16 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-05-31, 00:44 | #17 | |||
|
||||
|
Citat:
Citat:
Citat:
Jag ser det som ganska oviktigt att söka en exakt siffra på ökningen, det som är intressant är att det är ett antal miljoner nya användare per dag och att det går med en hisklig fart. Jag ser det också intressant att att sätta den siffran i relation med exempelvis antalet internetanvändare i Sverige (6,9 miljoner). |
|||
Svara med citat |
2008-05-31, 12:52 | #18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har själv varit med och svarat på dessa frågor och tycker inte jag kan jämföra mig alls med någon annan på listan vad gäller premiumdomäner och stora investeringar. Jag investerar i, spekulerar, utvecklar och förädlar dock domännamn. Vilket gör att jag och även många andra på listan kan komma med rätt intressanta svar med fakta och funderingar, oavsett nivå.
Sen att säga att fel personer intervjuades tycker jag är fel. Markus fick till en bra blandning och många av dessa är mycket kunniga. Vilka platsar inte att bli intervjuade menar du pokerstjärna? |
|||
Svara med citat |
2008-05-31, 19:00 | #19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Intressant skitsnack från vissa i den den utfrågningen... "Juristprogrammet på gymnasiet" LOL Denna utbildning finns inte på gymnasie nivå (särskillt inte i Uddevalla) utan det närmaste du kommer är Samhälssprogrammet, där rättskunskap oftast ingår. Fast det är ju klart ska man styra upp infrastruktur i Kosovo så kan man förmodligen skapa ett eget gymnasieprogram också.
|
|||
Svara med citat |
2008-05-31, 19:40 | #20 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |