FAQ |
Kalender |
2012-09-24, 19:22 | #11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fick också min utbetalning fryst genom att kontonummret var fel? Hade exakt samma kontouppgifter förra utbetalning och det funkade utan problem. Det står bara Unable to apply, hur kan detta komma sig?
|
||
Svara med citat |
2012-09-25, 16:48 | #12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Dem skriver inte ut information om det på webbplatsen, och dem har inga inställningar man själv kan fylla i det. Tycker också är märkligt att dem inte kan kontrollera om det är kontonummer eller bankgiro. För bankgiro har inget clearingnummer. Så fyller man i clearingnummer så bör dem ta det som bankgiro automatiskt. Och fyller man i clearingnummer så är det bankgiro. Nu har ju swedbank tagit över mitt bankgiro. Så fick maila åt dem rapportera från ändra från kontonummer till bankgiro. För man ska få utbetalning nästa månad. Hur dåligt är inte det på skala 1 till 10. |
||
Svara med citat |
2012-09-25, 21:15 | #13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ja, låter riktigt skumt. Men man kan ju ange om det är kontonummer eller bankgiro under kontoinställningar? |
||
Svara med citat |
2012-09-26, 01:03 | #14 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Ser inte detta väldigt lite ut? http://prntscr.com/g87ay Ett köp på 3000 kr på CDON borde väl ge mer än 88 kr till mig?
|
||
Svara med citat |
2012-09-26, 10:31 | #15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2012-09-26, 13:38 | #16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Om det är ett kontonummer så måste du skriva till tradedoubler säga att det är kontonummer du kör på så ställer dem in det till kontonummer. Och byter du till bankgiro så måste du skriva igen åt dem säga att det är bankgiro nummer så ändrar dem så det är bankgiro nummer som du har angett. Sedan när du har rapporterad får du email om detta Svaret från TD: Hej, Vår ekonomi avdelning har nu bekräftat andlening till att betalningen ej har gått igenom och det är att det var ifyllt att det var ett bankgiro konto istället för bank konto. Dom har ändrat detta nu och dom kommer kunna skicka betalning vid nästa tillfälle. Mvh Natalie Publisher Support Tradedoubler Sedan bytte jag till bankgiro nummer då fick man rapportera om det då ställer dem in det. Senast redigerad av smsnetwork den 2012-09-26 klockan 13:42 |
||
Svara med citat |
2012-09-26, 15:31 | #17 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
Svara med citat |
2012-09-26, 23:53 | #18 | ||
|
|||
Medlem
|
2,8% har du ju fått i ersättning på dina 2 sales vilket låter rimligt. Gör en avslut/leadrapport och se vad som köpts.
|
||
Svara med citat |
2012-11-22, 13:02 | #19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har inte kunnat logga in på TD på 2 dagar. Vad händer?
|
||
Svara med citat |
2012-11-22, 15:01 | #20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|