FAQ |
Kalender |
2010-10-29, 00:34 | #11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tyckte klippet var aningen roande faktiskt! Kul att han säger TILL EN REPORTER (som för övrigt blir filmad) att inte säga något till någon. Och att han ska döda alla med samma efternamn som honom... jo, är det en svensk så heter han med största sannolikhet något i stil med "Andersson". Och då blir det surt för snubben!
I övrigt så måste jag säga att jag halvt stödjer snubben. Visst, det är fel av honom att hålla på så där, men "lasermannen" förtjänar fan att bli hittad. Sen tar man det där ifrån. |
|||
Svara med citat |
2010-10-29, 00:36 | #12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
yoo, inte Andersson, blir ju rädd
|
||
Svara med citat |
2010-10-29, 01:42 | #13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det kan ju vara någon med invandrarbakgrund också, finns ju inget konkret som tyder på att det skulle vara en "ny laserman".
Kul klipp, såg det tidigare under dagen |
||
Svara med citat |
2010-10-29, 01:47 | #14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Att du tycker att det här på något sätt är roligt betyder att: 1. du inte har växt upp än (Nick=Knullis...) 2. du ABSOLUT inte är bildad 3. du inte har någon moral 4. du inte har respekt eller förståelse för människovärder 5. du saknar medkänsla Om det är någon som kommer påstå att jag försvarar det här sättet att ta laget i sina händer så ber jag er att inte slösa min tid. "Two wrongs don't make it right"... För övrigt tycker jag att det är skönt att någon gör någonting åt saken. Det här är den andra så kallade lasermannen och jag tycker inte alls det är roligt, och det gör inte majoriteten heller. Se på vad du har skrivit. En tjej har redan dött och ändå tycker du att det här är roligt? Hur mycket respekt visar du då till hennes familjer och vänner? Hade det drabbat din familj hade du nog inte "dött av skratt" åt det där klippet. Hoppas verkligen du skäms. Senast redigerad av Lancelot den 2010-10-29 klockan 01:53 |
||
Svara med citat |
2010-10-29, 01:50 | #15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det som bör prioriteras just nu är väll att hitta den som faktiskt dödar? Men jo jag förstår vad du menar. |
||
Svara med citat |
2010-10-29, 03:46 | #16 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
Svara med citat |
2010-10-29, 07:38 | #17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är ju dock helt klart troligast.
2010-10-29, 08:18 | #18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nja varför det? Det är bara hälften av skjutningarna som polisen anser höra ihop så det troliga är att det faktiskt är flera skyttar och att de skulle ha samröre är ett långskott i still med konspirationsteorierna nedan. Vilka anledningar de har kan vara en av flera framförallt som det faktiskt har varit mycket skottlossning i Malmö de senaste åren - oftast relaterad till gängkriminalitet.
Konspirationsteorier: - Ren avledande manöver. Vem pratar om Black Cobras nu? - Någon/några nordeuropeer som vill reta upp rasismmonstret. - Någon/några icke-nordeuropeer som vill reta upp rasismmonstret. Dock inget jag tror på men visst finns det fog för funderingar. |
|||
Svara med citat |
2010-10-29, 08:36 | #19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det är visserligen väldigt, väldigt sorgligt att detta händer. Jag får själv rysningar i kroppen bara av att tänka på hur orolig jag/familjen skulle varit om jag bott i Malmö. ALLT rörande skjutningarna är väldigt deprimerande, men snubben som planerat på att döda alla med samma efternamn som "den nye lasermannen" är ju bara för skön. Det är honom knullis finner underhållande. Och det tycker jag han har rätt till att göra |
|||
Svara med citat |
2010-10-29, 08:46 | #20 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är det samma man, på bilder längre ner: http://www.expressen.se/nyheter/1.19...engards-betong ?
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|