FAQ |
Kalender |
2007-01-12, 21:48 | #11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-01-12, 23:26 | #12 | |||
|
||||
Medlem
|
Undersidor ökar här, indexsidor står kvar eller minskar.
|
|||
Svara med citat |
2007-01-13, 01:22 | #13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Det har ju varit helt uselt, när en tredjedel av DC inte har varit uppdaterade sedan förra värdet - detta känner väl förstås Google till? Kan inte tänka mig annat. Tyvärr så har jag märkt nu ikväll att det finns faktiskt tre värden - första gången som jag har sett det. Alltså det nya, det som har gällt sista tiden, samt det förra värdet. Att det är ett helt nytt värde som kommer var lätt att se - nya (ca en månad) PR0-sidor fick plötsligt värde. Kanske får de nu till ett bättre fungerande system. Annars har jag misströstat senaste tiden om denna indikators framtid överhuvudtaget - för det har som sagt fungerat helt uselt senaste tiden och lurat lika många som det har hjälpt. /Bengt
2007-01-13, 04:32 | #14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Uppdateringar i index har inget med TBRP att göra, goolde index uppdateras hela tiden precis som Matt Cutts säger. EDIT: Förlåt min fylla... Läste tvärt om... Att resultat varierar på nya sidor är inget konstigt. Om du inte har många inlänkar så är det franför allt uppdateringar som gör skillnad. |
||
Svara med citat |
2007-01-21, 22:56 | #15 | |||
|
||||
Medlem
|
Frågan är, skedde någon export eller var det något annat som hände?
|
|||
Svara med citat |
2007-01-25, 14:35 | #16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nu har min startsida gått från PR1 -> PR4
|
|||
Svara med citat |
2007-01-25, 15:31 | #17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hänt lite hos mig med.
|
|||
Svara med citat |
2007-01-25, 15:50 | #18 | ||
|
|||
|
Väldigt mycket som hänt på mina sidor de senaste 2-3 dagarna.
|
||
Svara med citat |
2007-01-25, 20:25 | #19 | ||
|
|||
|
Märkte just att mitt PR föll till 0 på två siter, vad händer? Det blev 3 resp. 0 bara för ett par dagar sedan, och nu är det borta igen? Eller kan det bara vara tillfälligt?
|
||
Svara med citat |
2007-01-25, 20:57 | #20 | |||
|
||||
|
Olika datacenters där vissa inte är uppdaterade med den senaste PageRank:en.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|