FAQ |
Kalender |
2009-05-19, 12:22 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är ju godkänd som affiliate... mycket bra och överskådligt gränssnitt och intressanta program, även om de är ganska få än så länge.
|
||
Svara med citat |
2009-05-20, 21:35 | #12 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag använder Frossle både som afflite och webbplats, det funkar riktigt bra. Har varit ner och träffat dem och dom är riktigt trevliga, det funkar väldigt smidigt och snabb support! Helt klart värt och rekommendera ;-)
|
||
Svara med citat |
2009-06-23, 00:19 | #13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Frossle är helt OK. Betalar till tiden.
|
||
Svara med citat |
2009-06-23, 12:00 | #14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sitter också på båda sidor av Frossle som affiliate och annonsör.
Tyvärr är det en stor majoritet nerkladdade lyckosökande bloggar i nätverket. Väldigt liten konvertering till sales för oss men det är nog fel målgrupp med minderåriga tjejer =) Frossle sköter allting bra annars men det måste in lite vanliga sidor också. |
||
Svara med citat |
2009-06-23, 15:57 | #15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Ni som sitter på båda sidor förresten är det två separata konton ni har? Hittar inget sätt att som annonsör gå in på publisher-delen. |
||
Svara med citat |
2009-06-23, 16:06 | #16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2009-06-23, 16:24 | #17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2009-07-07, 21:55 | #18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är det någon som fått något resultat av annonsering med Frossle? Har själv precis anmält mig.
|
|||
Svara med citat |
2009-07-07, 23:09 | #19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är det bara jag som ryggar tillbaks lite när hälften av programmen innehåller ord som "sms", "iphone", "gratis", osv. Någon som är närmare insatt i hur Frossle hanterar problemen double hade(gav upp för ett par år sen med double) men många program som kör på ett par månader och sedan skiter i fakturorna och andra som kör "lock-ersättningar" och sedan snabbt kraftigt sänker ersättningen när de har tillräckligt många affiliates, osv...
Med andra ord, är det värt besväret att använda Frossle? Hade när det begav sig väldigt hög CTR på många double program men det är ju inte mycket värt om det inte kommer några pengar. AdSense och tradedoubler brukar ju finna förmågan att betalla det mesta av ersättningen... Kanske blev lite offtopic. |
||
Svara med citat |
2009-07-07, 23:15 | #20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan väl bara försvara iPhonebutiken som har just "iphone" i sig. Vi betalar varje räkning i tid och har inga planer på att sänka vår ersättning inom närmaste tiden. Däremot så kanske vi ökar den, men inte minska.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|