FAQ |
Kalender |
2011-01-15, 15:18 | #11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Flashback är sveriges största forum med riktig yttrandefrihet...
och har därför tvingats flytta utomlands, döm själva vem som är boven! |
||
Svara med citat |
2011-01-15, 15:34 | #12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tycker det är ett smart drag av ägaren. Han har ett stort forum redan så att lägga pengar på reklam för det nya är minimal. Jag tror det kan bli en hit och får väl hoppas att han sköter det snyggt och inte blandar in FB i det..
|
||
Svara med citat |
2011-01-15, 17:41 | #13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Travelforum (TF) ar integrerat med Flashback Forum.
|
|||
Svara med citat |
2011-01-17, 00:16 | #14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jan Axelsson vill bli Sveriges svar på Mark Zuckerberg?
|
||
Svara med citat |
2011-01-17, 03:01 | #15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det folk inte förstår är att yttrandefrihet i Sverige inte gäller allt. När kommer till att kränka människor så gäller inte yttrandefriheten. FB är ett ställe byggt på rasism, så är det bara.
|
|||
Svara med citat |
2011-01-17, 08:57 | #16 | ||
|
|||
Medlem
|
Det verkar inte vara helt fritt på Flashback för jag vet dem som har blivit avstängda där, men fått vara med i andra forum.
|
||
Svara med citat |
2011-01-17, 12:25 | #17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2011-01-17, 12:28 | #18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag gillar flashback just för att allt finns där, på gott och ont.
Men samtidigt, just FÖR att allt finns där, så har myndigheterna(?) fått för sig att detta behöver regleras. Till och med FB vägrar att ha något som har med informationsutbyte utav kort för sattelit(?) att göra. Yttrandefrihet innebär väl rätten att få säga och tycka vad man vill. Det är en vacker tanke, men i praktiken omöjlig att realisera. Men, samtidigt gillar jag att han har lönsamhet på sin site. Det är beundransvärt! |
||
Svara med citat |
2011-01-17, 13:18 | #19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Sen finns det vissa regler som bor skrivas om for den delen.
|
|||
Svara med citat |
2011-01-17, 13:49 | #20 | ||
|
|||
Medlem
|
Flashback blir vad man gör det till. Jag har nästan bara bra erfarenheter därifrån och det beror nog på att jag inte ger mig in i ämnen som är dömda till att spåra ur. Resedelen har jag inte vart så mycket i men tycker den verkar vara rätt ok av det jag sett genom åren. Ska kika lite på travelforum någon dag när jag är på det humöret.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|