FAQ |
Kalender |
2012-12-14, 17:43 | #11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Sverige satsar varje dag på att svenskarna ska bli en minoritet i sitt eget land känns det som.
Snart är det väl rasistiskt att prata svenska.... Sverige landet som ska försörja hela världen och anpassa sig till alla andra kulturer. |
||
Svara med citat |
2012-12-14, 17:45 | #12 | ||
|
|||
|
Nej, att framtiden förändras på vissa saker är väl så världen funkar. Men gå tillbaka och ändra i befintliga saker är som skriva om historien.
|
||
Svara med citat |
2012-12-14, 17:48 | #13 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2012-12-14, 17:50 | #14 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Visst! 2 sekunder, vad är det? För mig betyder det mycket. Den lilla snutten hör till.. |
||
Svara med citat |
2012-12-14, 17:56 | #15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag vill minnas att det har varit på tapeten förut, men om det nu är Disney som klippt bort det så förstår jag inte varför folk håller på och blandar in "svensk" rasism i det (om det nu inte är Disneys svenska kontor (har dom ens något?) som gjort det).
|
|||
Svara med citat |
2012-12-14, 18:07 | #16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
@Hjorten: Världskonspiration!
|
|||
Svara med citat |
2012-12-14, 18:10 | #17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Lite OT men Disney är ganska stora även i Skandinavien. De har ett kontor i Stockholm och till och med en egen butik i Köpenhamn.
2012-12-14, 18:55 | #18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det verkar helt klart som att vi går mot nya extremare tider typ 30-40 talet igen.
Ena sidan dödar hejdlöst om nån tecknar en bild på en fantasigud, andra sidan blir vansinniga om dom inte får se fantasifigurerna pepparkaksgubbarna och se 2 sekunder svart docka en gång om året. Båda sidorna motiverar det hela med traditioner och fördömmer "motpartens" beteende. Båda sidorna kommer att förlora mot tiden och evolutionen misstänker jag. |
|||
Svara med citat |
2012-12-14, 19:26 | #19 | ||
|
|||
|
Jag har svårt att se det olämpliga med scenen med den svarta dockan. Jag har aldrig tänkt mig dockan som en människa och därmed blir det märkligt att svarta dockor helt plötsligt blir olämpliga att visa.
|
||
Svara med citat |
2012-12-14, 19:28 | #20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Personligen är jag inget fan av censur eller klippning, och tycker att dom kunde låtit den varit kvar. Men så har jag inte heller sett på Kalle Ankas julafton på ett par år. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|