FAQ |
Kalender |
2007-04-16, 21:55 | #11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Besökarna kan registrera sig och skicka in misstänkta URL:er, och en/flera heltidsanställda experter på pedofilbrott kontrollerar om tipset är relevant, innan det publiceras skickas det ett par varningsmail till ägaren av domänen/IPnummret, om sidan pedofilisidan inte tas bort inom x antal dagar publiceras IP nummret officiellt. Anonymitetstjänster kommer alltid finnas, så det är bättre att tillsammans lösa problemet. Jag driver själv en sån tjänst och hade gärna velat spärra pedofilsidor om jag haft tillgång till ett filter/register. |
|||
Svara med citat |
2007-04-17, 08:27 | #12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
vi vet ju hur det gick för fabian
|
||
Svara med citat |
2007-04-18, 01:55 | #13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det är bara att dra paralleller med Piratebay och den polishanteringen som skedde där.
|
|||
Svara med citat |
2007-04-18, 02:06 | #14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kammaråklagare Håkan Roswall bör givetvis göra ett tillslag mot IDG och beslagta allt som går på ström, samt eventuella mekaniska skrivmaskiner i bortglömda garderober som inte gör det. Glöm inte någon liten 69-kronors Deltaco-switch, trasiga skrivbords-UPSer, telefonerna, och framförallt inte fax om det hemska Internetterroristverktyget 'luftkonditionering'!
"dold" är även ett anagram av "lodd", som nästan låter som "ladd(a ner)", och måste således vara någon sorts fildelningssite. Dessutom - dold.se?! .SE som i .SExuelltutnyttjandeavminderårig! Busted! Jävla pedofil-IDG! Bara att ta isär burkarna i atomer och låta Polisens skickliga tränade apor studera filsystemet i detalj. |
||
Svara med citat |
2007-04-18, 02:20 | #15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
I like |
|||
Svara med citat |
2007-04-18, 03:45 | #16 | |||