FAQ |
Kalender |
2009-08-05, 00:58 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
Manufrog får mina röster......
Extremt trevliga.... |
||
Svara med citat |
2009-08-05, 01:29 | #12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
2009-08-05, 06:55 | #13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vilken fråga. Binero och Axentus är de jag brukar behöva kontakta och båda är väl så trevliga. Egentligen har inget webhotells support varit otrevlig.
Om frågan är mest hjälpsamma så är det bara ett som inte har varit så hjälpsamt och det är Servage. Ett korrekt bemötande får man men de är inte alltid så speciellt hjälpsamma utan kör mer med bredbandssupportens mentalitet, t.ex. "Starta om modemet och ring tillbaka om det inte hjälper" när man vill veta varför DNS:en inte fungerar. |
|||
Svara med citat |
2009-08-05, 14:23 | #14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nu är jag inte kund hos levonline man jag tycker emil vikström är väldigt trevlig och hjälpsam så jag röstar på dem
|
||
Svara med citat |
2009-08-05, 14:37 | #15 | |||
|
||||
|
Om supporten är trevlig struntar jag egentligen i. Jag vill att den ska vara kunnig, engagerad och hjälpsam.
Jag nominerar Patrikweb. Jag tror dock inte att en omröstning skulle gagna ett litet företag som Patrikweb. Få kunder innebär få röster. Webbhotellet med flest kunder bör alltså få flest röster och hotellet med minst kunder bör få minst röster. Vill man få tillförlitlig statistik så måste man alltså ställa antalet röster i relation till antalet kunder. Men det kan så klart vara kul att köra en omröstning i alla fall |
|||
Svara med citat |
2009-08-05, 17:51 | #16 | ||
|
|||
Medlem
|
För några dagar sedan tyckte jag att Binero hade den trevligaste supporten. Inte nu längre.
Jag hade ett problem med att alla rättigheter i ftp'n sattes till 0 då nya sidor initieras. Efter andra supportmailet utan någon som helst framgång fick jag detta som supportsvar där han beskyllde mig för felet: “Vad jag kunde se så har det skett ändring i kontrollpanelen, för rättigheter ställs inte om av sig själva så att säga.” Jag hade absolut inte fipplat med sådana grejjer, att fippla med bineros kontrollpanel gör jag helst inte onödan då den är långt ifrån buggfri. Istället nominerar jag ONE. Det är underbart att kunna supportchatta när man vill. |
||
Svara med citat |
2009-08-05, 18:25 | #17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har haft bara haft bra erfarenheter från Binero så tummen upp för detta företag!
|
|||
Svara med citat |
2009-08-05, 18:27 | #18 | ||
|
|||
|
Vebbhotellet får lätt min röst..
|
||
Svara med citat |
2009-08-05, 22:41 | #19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ha, ha. Är det du som driver vebbhotellet?
|
||
Svara med citat |
2009-08-06, 00:35 | #20 | ||
|
|||
Medlem
|
Manufrog!! Snabbast och trevligast!
|
||
Svara med citat |