FAQ |
Kalender |
2016-04-05, 04:07 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
Utöver det som nämns här kan jag tillägga att jag gillade namnet dock inte loggan.
Personligen skulle jag uppskatta om det fanns en sida där det står e.x vilka vi är Så har ni en liten bild på varje person samt lite information. |
||
Svara med citat |
2016-04-05, 14:35 | #12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Det är flera som nämnt detta med anonymitet så jag får nog lägga lite tanke vid det. Det är dock lite svårt då vi just nu bara är ett fåtal men kommer vara betydligt fler inom en ganska snar framtid. De kunder vi tar in nu vill vi skall vara medvetna om det och inte anlita oss pga att vi bara är 3-4 st. Vi har dessutom resurser motsvarande mycket mer än 3 anställda. |
||
Svara med citat |
2016-04-05, 14:38 | #13 | |||
|
||||
Nykomling
|
Mall var en dålig översättning av theme.. Kalla det vad du vill, ramverk ok då.
|
|||
Svara med citat |
2016-04-05, 14:41 | #14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Ja det verkar som att den är det. Jag tror inte det gör så mycket då sidan inte är här för att vara en intresseväckare utan snarare bara en informationssida för potentiella kunder som vi redan haft kontakt med. Har du dock några tips på vad man skulle kunna göra för att komma ifrån det här "generiska" så kan det kanske vara värt att kika på iaf. Kanske länk till någon sida? Loggorna är där för att visa att vi samarbetar med de största aktörerna. Det hänger ihop lite med presentationen vi kör för våra prospects. Borde jag kanske ta bort dem helt? Man skall inte glömma här heller att målgruppen här är 30-60-åriga män som har dålig eller ingen koll på branschen. Det kanske ändå ger en trygghetskänsla för dem att veta att vi inte jobbar med små hemmasnickrade system. Senast redigerad av frlo den 2016-04-05 klockan 14:46 |
||
Svara med citat |
2016-04-05, 14:43 | #15 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
Svara med citat |
2016-04-07, 17:48 | #16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Kod:
<script src="https://maps.googleapis.com/maps/api/js"></script> |
||
Svara med citat |
2016-04-08, 04:56 | #17 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
Svara med citat |
2016-04-18, 14:22 | #18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Att behöva klicka på de olika affärsområderna för att få upp nyckelord känns lite sådär. Tveksamt om icke-tekniska besökare ens hajar att plustecknet (som kanske borde bli ett minus vid expansion) indikerar att här döljer sig något.
Det första jag tänkte när jag gick in på sajten var precis som någon annan att det var ett inköpt tema. Höghus i bakgrunden (fattade inte omedelbart kopplingen till GBG), random logotyper på Google/Amazon/MS, Facebook-länken går till en FB-sida med 0 gilla och utan aktivitet samt Twitter-diton till ett Twitter-konto med 0 tweets (som om de kommer direkt från ett tema). Väldigt anonymt och opersonligt samtidigt som ni/du i texten vill framhäva er/dig som den lilla, flexibla, lättillgängliga och personliga IT-partnern. Om det bara är du själv så hymla inte med det. Din målgrupp blir nog bara bortskrämda när du presenterar en fasad som ett intryck av dyra enterprise-tjänster. De flesta småföretag har helst andra småföretag som leverantörer. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|