FAQ |
Kalender |
2007-06-06, 03:00 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
MVH R |
||
Svara med citat |
2007-06-06, 13:03 | #12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det tog minst ett år, förmodligen mer, innan jag bytte till Google som primär sökmotor. Nu är det bara undantagsvis jag använder något annat.
Men jag ser också ett hot i Google som vet för mycket och dominerar lite för mycket. Jag använder inte gmail för att jag så långt det är möjligt vill hålla min epost utom räckhåll för Google.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2007-06-06, 21:33 | #13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Att som företagare, och till och med privatperson, använda Gmail är något som jag inte förstår. Det finns INGA garantier för att informationen inte hamnar i fel händer, det finns inga garantier för att informationen finns kvar och, vilket kanske är osannolikt i och för sig, att tjänsten ens finns kvar imorgon...
Samma gäller i och för sig för Hotmail och andra gratistjänster. Fast Gmail har på något underligt sätt kommit att bli något som används av alla på alla nivåer. Helt obegripligt tycker jag, särskilt som man från Google tydligt visat att man utan minsta motstånd viker sig för påtryckningar så fort man kan tjäna ekonomiskt på det.
Svara |
|
|