FAQ |
Kalender |
2010-12-13, 01:59 | #11 | |||
|
||||
Administratör
|
Det är nog så att det är Payex som inte rapporterar betalningen på ett vettigt sätt. Brukar bli så när Payex är överbelastad.
2010-12-13, 02:00 | #12 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
Svara med citat |
2010-12-13, 04:18 | #13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
.NU verkar gå lite segare än t.ex. .SE men min .NU var registrerade inom en halvtimme reggade domänen i lördags...
|
|||
Svara med citat |
2010-12-13, 09:55 | #14 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
den .nu domän jag registrerade igår tog ca4 timmar att bli aktiv.
Inte via binero dock. Domänen var "registrerad" enligt nunames whois på hemsidan. Whois via andra kanaler sa dock att den inte fanns och likadant med dns uppslagningar. Så nunames verkar lite sega. dock inte flera dagar . |
||
Svara med citat |
2010-12-13, 11:42 | #15 | ||
|
|||
Medlem
|
Fortfarande inte dykt upp, väntar på svar ifrån supporten.
"Hej, beställde domänen xxxxxxxxx.nu 12 dec kl. 14:57 och betalade med kort, den har dock fortfarande inte blivit registrerad. Är ni vänliga och registrerar den. //Mvh Xxxxxxxxx" |
||
Svara med citat |
2010-12-13, 11:43 | #16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hänt ett flertal gånger att mina .nu domäner inte har blivit registrerade hos binero trots betald faktura. Men efter att man påminner dem så brukar de bli registrerade. Om man inte påminner dem behåller de dock pengarna och struntar i att registrera (dock inte medvetet får jag hoppas).
|
|||
Svara med citat |
2010-12-13, 11:52 | #17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
.nu domäner hos binero registrerars direkt betalningen gått igenom.
Men de verkar ha haft något strul med det. Fick ringa supporten efter 6 timmar, efter att betalning blivit godkänd. Men sen registrerades dem direkt. Så... ring supporten! //Mattias |
||
Svara med citat |
2010-12-13, 17:16 | #18 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu har domänen dykt upp på kontot.
|
||
Svara med citat |
2010-12-17, 21:31 | #19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
dem verkar ha lite utmaningar, snart 20 timmar sedan och fortfarande inga domäner reggade och jag ser på banken att pengarna har dragits. jag mailade för några timmar sedan och telefonsupporten hänvisar till deras registry mail.
|
|||
Svara med citat |
2010-12-18, 13:13 | #20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hur betalade du?
Reggade för 10min sen två domäner, båda är registrerade hos nunames.nu ser jag nu. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|