FAQ |
Kalender |
2011-01-18, 10:55 | #11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
jonny, klickar man på några av mina signaturlänkar alternativt min profil så är det ju ganska tydligt?
|
||
Svara med citat |
2011-01-18, 12:11 | #12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är du här som officiell representant för Crystone kan du ju ha med det direkt i signaturen kanske? Bara en personlig reflektion.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2011-01-18, 12:36 | #13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vet inte om jag skulle säga att jag är är som officiell representant direkt, mina tankar och åsikter som jag framför här är personliga snarare än Crystones. Däremot hjälper jag gärna till med Crystone relaterade ärenden.
|
||
Svara med citat |
2011-01-20, 08:41 | #14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tror alla har samma process - dvs reggning sker den sekund betalning är gjord. Därav bra att köra kreditkort eller annat sätt som gör att betalningen sker direkt.
|
||
Svara med citat |
2011-01-20, 09:44 | #15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
I det här fallet var det ett felaktigt personnummer som gjorde att registreringen inte gjordes direkt. Ordern är cancellerad och Jan har fått pengarna återbetalda.
|
||
Svara med citat |
2011-01-20, 09:55 | #16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
De stämmer, vi skrev fel personnr och då låste sig systemet och det behövds en manuell handpåläggning för att ordna detta. Vi gjorde samma misstag hos Loopia men där varnade Loopia direkt så vi fick chans att åtgärda detta. Nu vet jag att Crystone jobbar för att lösa detta så förhoppningsvis uppstår inte just detta problem i framtiden.
|
||
Svara med citat |
2011-01-20, 11:39 | #17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
Svara med citat |
2011-01-20, 11:41 | #18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
Svara med citat |
2011-01-20, 12:10 | #19 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det finns både och..
Kikar du på den sk "tillväxtlistan" http://www.iis.se/domaner/statistik/registrarer Så finns "alla sorter", det finns de som lägger manuella orders också - från ett system till ett annat, men visst de finns de som gör grundliga kontroller likaså |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|