FAQ |
Kalender |
2017-09-01, 20:08 | #11 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Citat:
Skulle det bli så att nån som var intresserad av webhotell och domäner skulle vilja skriva på WN likt Breakit vore det kul. Pengar finns i branscherna så timlönen skulle nog blir fin. Men att krysta fram innehåll är inte bra.
2017-09-02, 00:46 | #12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Slack för WN?
|
|||
Svara med citat |
2017-10-14, 01:39 | #13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Sedan att WN dör. Jättetråkigt. Men hela systemet är verkligen föråldrat. Mobilanpassning? Koppling sociala medier? Direktpostning med ajax? Listan kan göras lång. Visst finns det andra roliga saker men ärligt talat är WN speciellt vilket säkert många med mig skulle hålla med om. Du har inte funderat i tankebanorna av att göra någonting? Sedan bara en sak till tack. Google ÄLSKAR forum. Fortfarande. Flashback, Familjeliv och några till lockar ganska många 100000. Men: det måste vara relevant. Googlar man på ett av Sveriges största webbhotell och får träffar på WN om problem dom hade för fem år sedan så känns det inte riktigt relevant.. klickar man sedan gud förbjude på "Dagens inlägg" så lär man inte vilja stanna här så länge till. |
||
Svara med citat |
2017-10-14, 15:21 | #14 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
Svara med citat |
2017-10-20, 19:51 | #15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag började använda mig av WN när jag gick på gymnasiet och ville ha feedback på en webbplats.
Efter det gav jag också feedback och skrev väl ett inlägg här och där. Några år senare (ca 5 år senare) kom jag tillbaka precis när SEO börjat bli populärt i Sverige. Lärde mig massor under den perioden (tror det var 2010-2012) eller nåt sånt? Sen tog jag med mig lärdomen och blev helt enkelt för upptagen för att besöka WN. Jag har däremot alltid haft ett bokmärke till WN i min "Bookmarks bar" och är inne på "Senaste inlägg" någon gång i veckan. Hjälper till om jag kan när någon frågar om något (men då har oftast någon redan svarat på inlägget). Blir mer aktiv igen nästa gång det börjar diskuteras om något nytt som faller mig i smaken |
|||
Svara med citat |
2017-11-02, 01:31 | #16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Forum som generellt fenomen är väl inte det hetaste man kan tänka sig anno 2017.
Personligen så harjag i varje fall lyckats ta mig ner från palmen och är tillbaka. Innan har jag reducerat mitt forumknarkande till enbart två amerikanska domännamnsforum, så jag tänkte det var hög tid att återbesöka gamla trevliga WN igen.
Svara |
|
|