FAQ |
Kalender |
2016-12-16, 16:21 | #11 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
Svara med citat |
2016-12-19, 12:07 | #12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Totalt antal bostäder som hittades är 5095. Visar resultat 0 till 250.
|
||
Svara med citat |
2016-12-19, 17:31 | #13 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har länge önskat en tjänst som också visar upp konkret prisutveckling. Tänk om man kunde se prisutveckling i specifika områden över tid, med högstapris och lägstapris, median, snitt, etc. På så vis kan man få en väldigt överensstämmande bild med verkligheten när man kikar på ny lägenhet.
Den typen av statistik är jättekul, då skulle man kunna jämföra områden baserat på årstid, se om priserna trissas upp när det är lågt utbud (intressant nyckeltal: snittpris vs antal objekt till salu) etc. Eftersom varken Booli eller Hemnet verkar vara särskilt intresserade av att ta fram den här typen av verktyg så hoppas jag att du är mer sugen. Det skulle nog locka många bostadsköpare! |
||
Svara med citat |
2016-12-19, 19:07 | #14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag skulle vilja se vilken typ av bostad (villa, bostadsrätt, m.fl.) det är som listas i tabellen.
Även jag skulle vilja kunna sortera tabellen genom att klicka på kolumnrubriken. |
|||
Svara med citat |
2016-12-20, 02:47 | #15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Grymt bra, går det att ordna så att man kan ändra rutans storlek till alla olika former vore det jätte bra. Så att den inte enbart är fyrkantig menar jag. Ifall det är lättare att ordna så att man själv ritar ut med musen vilket område det gäller så funkar det med. Tack! |
|||
Svara med citat |
2016-12-21, 11:44 | #16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bra tjänst!
En funktion jag hade gillat är att ha möjlighet att dölja resultaten som inte markeras i listan efter filtrering. En enkel checkbox som när den är iklickad döljer icke markerade resutlat i listan hade löst detta. Blir betydligt mer överskådligt när man scrollar. |
||
Svara med citat |
2016-12-23, 20:00 | #17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Tänkte ordna så man kan sortera resultaten också. |
||
Svara med citat |
2016-12-23, 22:00 | #18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ytterliggare en uppdatering ikväll, nu går det att sortera på rubrikerna genom att klicka på dessa.
|
||
Svara med citat |
2017-01-19, 15:21 | #19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har gjort en hyffsat stor uppdatering. Nu går det att bla att se diagram med historik om man väljer kartsök.
Tabellsökningen har gjorts lite smidigare bara. Feedback? |
||
Svara med citat |
2017-01-19, 16:50 | #20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kul idé.
Sökte dock på ett område och fann fel i avslutspriset. Vet inte hur du kollar statistik men 100% är det tyvärr inte. Exempel på fel pris i din databas vs booli tex: https://www.booli.se/annons/2075830 |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|