FAQ |
Kalender |
2005-04-21, 19:37 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
perifert: varför är ebays alla sidor så EXTREMt fula?
|
||
Svara med citat |
2005-04-21, 19:38 | #12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2005-04-21, 21:40 | #13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vaddå impulsköp? På tre timmar har du lyckats övertyga dig själv om att det du nyss köpte är värt att snabbt sälja till en lägre kostnad?
|
|||
Svara med citat |
2005-04-21, 22:07 | #14 | ||
|
|||
Medlem
|
Anledning till att jag köpte www.great6.com var först för att starta en sida med det innehållet. Men efter att ha berättat för min sambo om köpet och idéen utbröt kallabalik och min syn på saken ändrades direkt. Hon körde med argument som:
"Vill du verkligen stödja sådant som gör att unga flickor tvingas prostituera sig. Över min döda kropp, tror du inte att jag vet att du kommer att titta på sånt!" o.s.v o.s.v följde hennes stackars argument. Men snäll som jag var insåg jag mitt felsteg och höll verkligen med, jag vill inte tjäna pengar via denna typen av verksamhet. Koala, en hemsida som får mer än 1000 typeins /dag utan att ens ha något innehåll, den är inte helt fel. |
||
Svara med citat |
2005-04-21, 22:27 | #15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Undrar om great5.com får lika många type-ins? Den är ledig, om någon känner sig manad...
Mvh /Stefan |
|||
Svara med citat |
2005-04-21, 23:23 | #16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2005-04-21, 23:26 | #17 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Berätta lite för henne om hur unga webbutvecklare tvingas prostituera sig för att få tag på ett vettigt domännamn pga alla domänhandlare som inte har mer bakom pannbenet än att dom köper upp varenda domän med något som ens liknar tillstymmelsen till ett ord.
Dom är det synd om. |
||
Svara med citat |
2005-04-21, 23:45 | #18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Mycket "vettiga" inlägg från dig idag Bitbull? <_<
|
|||
Svara med citat |
2005-04-21, 23:59 | #19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2005-04-22, 00:12 | #20 | ||
|
|||
Medlem
|
vet faktisktinte om jag orkar med fler bud nu, värst va folk vill ha porr siter, kanske är det för att denna domänen efterlikanar www.free6.com. oavsett vad orkar jag inte hålla på mer nu. Jag återkommer imorgon. Budet på 4800 just nu är Rickard Stankiewics. Skicka inte några fler förfrågningar om underdomäner. Jag återkommer imon, har inget högre bud tillkommit är det Rickards ägodelar.
Domänköpet inkluderar material av passande typ. Sov gott allihoppa! |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|