FAQ |
Kalender |
2007-05-13, 02:42 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
Dags att döpa om det till Eastvision Song Contest...
|
||
Svara med citat |
2007-05-13, 02:53 | #12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Ola Salo är ju knappast någon grottman heller för den delen. |
|||
Svara med citat |
2007-05-13, 03:16 | #13 | ||
|
|||
Banned
|
Öst mot väst säger jag bara..
Är det inte lika bra att låta Ryssland ta tillbaka baltikum, och sen nuka skiten? |
||
Svara med citat |
2007-05-13, 03:22 | #14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
saker under resten av programmet pga samma anledning som du sa, så *beep* tråkigt det där... :P |
|||
Svara med citat |
2007-05-13, 03:27 | #15 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag såg inte Eurovision. Känns högst onödigt. Inget som tilltalar mig.
2007-05-13, 03:41 | #16 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Att länder som ligger nära varandra röstar på varandra har nog en logisk förklaring.
Tittar ni på sverige de senaste åren så kan jag lova att en stor del av våra poäng har gått till finland, danmark, norge och island. Varför? Förmodligen för att vi mer eller minder har samma smak och känner broder och systerkärlek. Det är inge annorlunda när det gäller de övriga länderna i europa. |
||
Svara med citat |
2007-05-13, 04:29 | #17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hah... Vi gör varje län i sverige till ett eget land och så grannröstar vi...
Eurovision & Melodifestivalen är bara att lägga ner, det föder ingen bra musik & det är dålig underhållning. |
||
Svara med citat |
2007-05-13, 04:34 | #18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag tyckte det där var mysko... Vi var typ 10 pers samlade å tittade på det.. Nej, vi är inga eurovisionfans, men vi grillade, drack öl å hade en trevlig kväll i soffan... Alla tyckte att moldavien (tror jag - den som lät som evanessence iaf), finland och ryssland var bäst... Sverige var även rätt bra tyckte vi - helt klart övre halvan, kanske top 7 typ....
Vi tyckte inte alls om ukraina å serbien var väl ingen favorit, även om den var bra... Vi blev så jäkla förvånade att både sverige och finland gick skit. Men tack för att ryssland gick bra också - men de borde blivit etta. De var ju ganska trevliga att se på också för den delen. |
|||
Svara med citat |
2007-05-13, 04:53 | #19 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Sjukt dåliga faktiskt. Skäms |
||
Svara med citat |
2007-05-13, 05:16 | #20 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
personligen tycker jag SCHLAGER-EM suger.
kollade på det ändå.. brist på annat sveriges bidrag är pinsamt dåligt, han sångaren i the ark ser ut som en julgran som studsar runt fy va negativ jag låter haha. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|