FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Vilket bokföringsprogram hade ni använt? | |||
Fortnox | 15 | 55.56% | |
Visma eEkonomi | 6 | 22.22% | |
iOrdning | 2 | 7.41% | |
Bokio | 3 | 11.11% | |
SpeedLedger | 2 | 7.41% | |
Zervant | 2 | 7.41% | |
Zeonconomy | 0 | 0% | |
Flervalsomröstning. Antal röster: 27. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2017-03-22, 22:50 | #11 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack @gh0st men är inte Zervant mest fakturering numera?
Först och främst behövs ett bokföringsprogram då det finns vissa regler att förhålla sig till där...fakturering och lön går ju att hantera manuellt. Hur som helst så lutar det år Bokio till en början |
|||
Svara med citat |
2017-03-23, 10:10 | #12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag förstår att man vill att folk skall välja deras support för 100kr/mån men att helt blankt vägra att besvara förfrågningar är knappast professionellt någonstans och ger knappast bra rykte. Man får god lust att ta fram ett bättre system själv... |
||
Svara med citat |
2018-11-03, 12:16 | #13 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan bumpa den här tråden, då jag har erfarenhet från olika bolag och olika program:
Företag 1: 20-talet anställda, 400 verifikat per år. Här använder jag Fortnox och skulle aldrig komma på tanken att byta Företag 2: Ett mycket litet holdingbolag, 20-talet verifikat per år. Här kör jag på Kapitas. Jag testade Bokio tidigare, nackdelen med Bokio är att man inte kan lägga till egna konton i kontoplanen, vilket detta bolag behöver (vill ha varje aktieägande/dotterbolag som egen bokföringspost). Hade jag inte haft detta krav, så hade jag garanterat valt Bokio för detta bolag, inte minst för att det programmet har en relativt bra faktureringsmodul inkopplad. Så för små bolag utan "specialbehov" så fuunkar Bokio utmärkt. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|