FAQ |
Kalender |
2008-01-28, 18:57 | #11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Edit: Jag vill seriöst köpa en web.telia.se sida eller hyra. Ifall du har, skicka pm till mig för ett bra pris |
||
Svara med citat |
2008-01-28, 19:22 | #12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-01-28, 19:23 | #13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-01-28, 20:16 | #14 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Har också tänkt på att Telia domänen väger upp. Men web.telia är inte densamma som www.telia
Kanske ska testa slänga upp lite skit på en. Fick man inte 5 st förresten? |
||
Svara med citat |
2008-01-28, 20:17 | #15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
Svara med citat |
2008-01-28, 20:20 | #16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-01-28, 23:28 | #17 | ||
|
|||
Medlem
|
Tackar, men högsta budet ligger just nu på 2,1 milj SEK ;-)
Mvh Maria Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-01-29, 00:00 | #18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag har gjort en del mindre konsultjobb inom SEO åt ett av företagen och har därför fått input från annat håll än bara media. Storbankerna är knappast så moraliska som de vill ge sken av att vara. Företaget som jag arbetade för är på väg att bli bank. De har enorma mängder riskkapital bakom sig och det rör sig om en verkligt stor satsning. De etablerade bankerna gör nu vad de kan för att försvara sitt oligopol i Sverige. Självklart så blir det svårt att etablera en ny bank i Sverige om kunderna inte kan överföra pengar från sitt bankkonto till ett annat. Vad gäller snabblån som fenomen så är de snarare ett bevis på människors dumhet än något uttryck för girighet. Du måste vara 20 år fyllda och du får inte ha några betalningsanmärkningar för att ta ett lån. Det är i alla fall min mening att vuxna människor ska ha rätt att göra dåliga val i livet, utan att myndigheterna eller bankerna blandar sig i. Om vi nu ändå måste lagstifta så vore det bättre att lagstifta bort roten till det onda och inte bara symptomen. Förbjud dumhet helt enkelt. Dagsböter eller upp till två års fängelse för korkat beteende skulle kanske vara en bra straffskala för ett sådant brott . Nu vill jag inte försvara alla företag inom denna bransch. Jag vet bara att i alla fall ett av dessa företag har rent mjöl i påsen. Men det framgår inte riktigt när man läser dagstidningarna. |
|||
Svara med citat |
2008-01-29, 01:48 | #19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
och vadå "länkspam", hur tusan tror ni man får topplaceringar på tunga ord i google? sitter och väntar på organiska/naturliga inlänkar? ja, vänta på du. |
||
Svara med citat |
2008-01-29, 01:50 | #20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
Svara |