FAQ |
Kalender |
2013-04-19, 14:09 | #11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fattar inte upplägget. Överväger att helt sluta läsa IDG eftersom man inte riktigt hittar artiklarna direkt och kvalitén på artiklarna känns sämre nuförtiden.
|
||
Svara med citat |
2013-04-19, 14:20 | #12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Den nya designen är väldigt svår att förstå sig på och den gör också ögonen trötta, man får verkligen koncentrera sig för att försöka läsa artiklarna vilket gör att jag lätt kommer få migrän av en längre artikel. Nja, slutade ge mina besök till IDG för länge sedan och kommer ju knappast börja igen på grund av designen |
||
Svara med citat |
2013-04-19, 14:29 | #13 | ||
|
|||
Medlem
|
Själva designen är ju ljusår modernare och på så sätt "bättre", men vad de missat är nog logiken.
Det står t.ex en relativt stor "Fler nyheter" rubrik innan man faktiskt lyckats skrolla hela vägen ner till där nyheterna finns och som man kommer för. De verkar inte förstått att nyheterna är det IDG besöks för. Och att en gigantiskt 600x600 "annons" för en nyhet är något man bara skrollar förbi. Annars är tipset att man besöker undersidan: http://www.idg.se/2.1121 Då slipper man de värsta annonserna och ser direkt alla nyhetsrubriker. |
||
Svara med citat |
2013-04-19, 14:48 | #14 | ||
|
|||
Medlem
|
Whitespace i all ära men användningen är fel. Och sidan är ej följsam vilket jag trodde att den skulle vara innan jag klicka mig dit.
|
||
Svara med citat |
2013-04-30, 11:26 | #15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har slutat gå in på sidan, tycker den blivit extremt rörig. Någon som har tips på andra sidor med liknande nyheter?
|
|||
Svara med citat |
2013-04-30, 18:41 | #16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det enda som fungerar är att klicka direkt på "100 Senaste" och bläddra en bit ner till Dilbert.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|