FAQ |
Kalender |
2010-09-13, 17:43 | #11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2010-09-13, 17:57 | #12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag kan tipsa om detta Wordpress theme, som låter dig skapa en diskussions-bord direkt i en wp-install, där man skapar en egen profil och kan kommentera varandras inlägg, samt skapa egna.
Alla inlägg skrivs privat och kan bara ses av inbjudna medlemmar |
|||
Svara med citat |
2010-09-13, 18:19 | #13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag kan tyvärr inte wordpress, men det låter som ett bra förslag. Finns det någon som skulle vilja slänga ihop en sådan wordpresslösning?
|
||
Svara med citat |
2010-09-13, 18:24 | #14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
alltså du behöver bara göra en Wp-install, den är mycket väldokumenterad, och sen installera P2 themet från wordpress egna funtion för att installera themes (i admin delen)
|
|||
Svara med citat |
2010-09-13, 18:54 | #15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Har du tur, så har ditt webbhotell också en "one push install" för att installera Wordpress direkt på en domän. Hör med ditt webbhotell Om det mot all förmodan inte ordnar sig, kontakta mig via PM så kan jag sätta upp det åt dig gratis. |
|||
Svara med citat |
2010-09-13, 20:35 | #16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det var väldigt juste av dig. Jag ska kolla om jag kan få till det själv då.
|
||
Svara med citat |
2010-09-13, 21:33 | #17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Pinga weblogupdates.com och informera mig om vilka bloggar som berörs så kan jag fixa en liten lista över bloggar och när de senast uppdaterades.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2010-09-13, 21:58 | #18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2010-09-13, 22:51 | #19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jag är också på G att starta en ny blogg med lite allt ebbrelaterat och programmering jag sysslar med, är också mycket insatt i allt med taktik, företagande och händelser inom IT.
Är mycket gärna med på denna idéen när väl bloggen är uppe. När hade ni tänkt dra igång och hur kommer jag in när allt är klart med min blogg? =) |
||
Svara med citat |
2010-09-14, 00:10 | #20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
Svara |