FAQ |
Kalender |
2003-10-23, 23:52 | #11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
HAHA, IT-Björnen! så fult, jaja, tänk så mycket pengar man kan tjäna på dumma människor.
|
|||
Svara med citat |
2003-10-24, 00:00 | #12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
hmm.. att ingen sätter dit dom för blufferi?
|
||
Svara med citat |
2003-10-24, 00:06 | #13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag har självklart även mejlat honom och frågat vad IT Björnen är för utmärkelse och att det vore kul att anmäla sig dit om han har någon länk...
Återkommer naturligtvis med svaret här på WN :lol: // Mats |
|||
Svara med citat |
2003-10-24, 03:35 | #14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ska sannerligen bli kul att se... det var nog en av de mest barnsligaste kommersiella sidorna (stuk på design etc) jag nånsin sett.
Clipart-björnen i hörnet skulle då såklart visa att dem var vinnare av IT-Björnen.. *skratta-för-sig-själv* :lol:
2003-10-24, 13:13 | #15 | ||
|
|||
Medlem
|
Har också fått detta mailet för ett tag sen, men tänkte inte mer på det än att det lät urdumt.
Tror jag också ska hitta på några egna "awards" och lägga dom på sidan! Ska bli kul att höra vad IT-Björnen är eftersom jag inte hittar ett enda ställe jag letat på! |
||
Svara med citat |
2003-10-24, 14:23 | #16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nu har IT Björnen fått text på magen, det hade han inte igår... h34r:
// Mats |
|||
Svara med citat |
2003-10-24, 15:27 | #17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag har också fått en fin utmärkelse idag! :lol:
// Mats |
|||
Svara med citat |
2003-10-24, 15:46 | #18 | ||
|
|||
Administratör
|
Han kan ju också heta Christer/Christian Gustavsson (enl. avidus.biz).
Funderar själv på att ta namnet Erik Andersson, sno lastbryggans groda och börja dra in miljonerna på att fakturera för osynliga annonser (ny affärsidé?).
2003-10-24, 16:09 | #19 | |||
|
||||
Administratör
|
Det värsta är att denna killen tjänar säkert ihop till en trevlig semesterresa eller dyligt på att spamma okunniga egenföretagare, brukar normalt tycka det är kul med nya webmasters med entreprenörsanda men detta var nog lite för mycket av bluff & båg.
Affärsiden är ju liknade kelkoo's när dom startade, lura småföretag att dra på sig en månads/årskostnad så liten att folk inte bryr sig. För många känns det bra att pynta några hundra om året till en site likt denna för att kunna säga "Internet!? där är vi med". WN
2003-10-24, 17:50 | #20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|