FAQ |
Kalender |
2014-12-12, 11:11 | #11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
2014-12-12, 11:17 | #12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Sen beror de ju även på vad han menar med backup, backup i form av packade filer? eller backuper i form utav någon annan typ av backup? eller att han bara lägger över webb filerna i webbfoldern varje natt med olika mapp namn. Så självklart är de du säger korrekt tartareandesire men som jag sa så kan man tänka sig att de inte gäller i de här fallet om de bara är "webb filer" |
||
Svara med citat |
2014-12-12, 11:42 | #13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
De behöver ju inte kolla DNS-pekare för det. Om 10 GB backup gånger x dagar ligger på ett webbhotellskonto utan någon webbtrafik så säger det nog det allt. Framförallt med databasbackuper mitt i allt, om inget packats. Och särskilt om alltsammans ligger utanför webroot.
|
||
Svara med citat |
2014-12-12, 11:50 | #14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag känner att man kan diskutera de här i oändlighet. Men kort och gott så är backuper förbjudna! Men man kan tolka de på ett annat sett beroende på. |
||
Svara med citat |
2014-12-12, 13:13 | #15 | |||
|
||||
Nykomling
|
Vet att Binero har snapshot-backuper. Vilket innebär att du bara kan skriva ett rsync-skript som synkar över dina filer genom Bineros SSH-tjänst. Dvs, då använder du alltid bara 10 GB utrymme eftersom det tas snapshots på dessa 10 GB var 6:e timme ungefär.
|
|||
Svara med citat |
2014-12-12, 14:47 | #16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
De lär knappast gå igenom konton manuellt.
2014-12-12, 17:38 | #17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har dock svårt att tro att systemet tipsar om detta! men kan självklart ha fel i det tartareandesire så inget är hugget i sten.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|