FAQ |
Kalender |
2007-05-05, 23:49 | #11 | ||||
|
|||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Står ändå fast vid att jag blir väldigt impad om melin klarar av att utveckla sitt projekt i flash, det här är avancerade saker. |
||||
Svara med citat |
2007-05-07, 01:41 | #12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag skulle definitivt inte rekommendra Flash för det ändamålet om det inte fanns en jättebudget, massor med tid och tillgängligheten var fundamental. |
||
Svara med citat |
2007-05-09, 12:52 | #13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har för mig att det går att importera 3d studio max grejjor i director och sedan lägga på kod för interaktivitet.
|
||
Svara med citat |
2007-05-09, 13:40 | #14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
det - vore rätt nice faktiskt
|
||
Svara med citat |
2007-05-09, 14:19 | #15 | ||
|
|||
Nykomling
|
hittade denna sida: http://www.fbe.unsw.edu.au/learning/Director/ ...hmm...nu blev faktiskt jag med lite sugen på att slänga ihop något
|
||
Svara med citat |
2007-05-09, 14:24 | #16 | ||
|
|||
Medlem
|
Snubblade in på en riktigt häftig sida igår, även om det inte riktigt är vad du söker så vill jag ändå tipsa om det.
http://www.fotowoosh.com/ De har utvecklat ett program som skapar en 3d bild av ett vanligt fotografi. Riktigt imponerande faktikst. Just nu finns inget för neddladdning men man kan anmäla sig som betatestare. Absolut värt ett besök. |
||
Svara med citat |
2007-05-09, 14:34 | #17 | ||
|
|||
Nykomling
|
that is sweet
|
||
Svara med citat |
2007-05-09, 14:53 | #18 | |||
|
||||
Medlem
|
Om det är för en site kanske det kan bli konstigt med någon av de riktiga 3d motorerna, nog bättre att göra det i flash iaf.
Annars: garagegames har en BRA motor: Torque - kostar en liten slant och sen finns Crystalspace - mindre bra men gratis. Båda kommer nog kräva att man använder en klient, oavsett hur duktig kodare man är. |
|||
Svara med citat |
2007-05-10, 00:01 | #19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
QuickTime 3D var hett för ett gäng år sedan - det kanske är aktuellt fortfarande? Jag kan bara minnas ett sånt "klipp" men oj vilken upplevelse! Man tilläts att vandra omkring i favorithockeylagets arena, irra runt i korridorer, in i omklädningsrummen osv.
Har inte nån koll på om det utvecklats vidare eller hur det är med plugins men det kanske kan vara (ytterligare) ett alternativ. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|