FAQ |
Kalender |
2010-11-16, 13:22 | #11 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
driver du inte bounceit osv?
.... nä jag ska vara snäll. Hosta en proxy själv. problemet löst. inte så svårt |
||
Svara med citat |
2010-11-16, 13:37 | #12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det finns många andra anledningar än att just anställda slösurfar som gör att facebook spärras. Det finns en anledning till att de valt att spärra det...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2010-11-16, 13:39 | #13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har du tillgång till att dela ut internet via mobil eller annat mobilt bredband kan du alltid snabbt byta mellan anslutningarna och surfa fritt.
|
||
Svara med citat |
2010-11-16, 13:46 | #14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2010-11-17, 13:36 | #15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Du kan ju köpa en smartphone eller likande om du inte har någon som du kan kolla facebook med eller som sagts tidigare, kör genom en proxy. Proxyn kan du antingen hosta själv eller hyra för en mindre summa. |
|||
Svara med citat |
2010-11-17, 13:53 | #16 | |||
|
||||
|
Windows Phone 7 har Facebook integrerat i telefonen.
|
|||
Svara med citat |
2010-11-17, 14:44 | #17 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Varför inte koppla upp dig till din egen dator och surfa genom den? Låter som smidigast! Teamviewer fixar det säkert
|
||
Svara med citat |
2010-11-17, 16:32 | #18 | |||
|
||||
|
Själv brukar jag blockera facebook, youtube, nyhetssajter etc. när jag jobbar, annars skriver fingrarna automatiskt in dom adresserna så fort jag tar några sekunders paus för att tänka...
|
|||
Svara med citat |
2010-11-17, 17:07 | #19 | |||
|
||||
|
||||
Svara med citat |
2010-11-17, 17:52 | #20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Här kommer trådens kanske första svar som faktiskt ger dig det du letar efter, proxys:
www.hiload.org www.proxified.se Och www.hideonline.net Jag brukar personligen använda dem vid olika ändamål () och det fungerar utmärkt. Snabbt, reklamfritt och förhoppningsvis relativt säkert. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|