FAQ |
Kalender |
2010-04-27, 22:26 | #11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2010-04-27, 22:35 | #12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Wow trodde inte Spotify skulle gå den vägen att man kan lägga in sina egna låtar. Eftersom det blir svårare att tjäna pengar.
Undrar om artister får royalty på mp3? Guld isf. |
||
Svara med citat |
2010-04-27, 22:37 | #13 | ||
|
|||
Banned
|
Nu kanske man kan radera itunes helt och hållet, så inte den skiten startar varenda gång jag vill byta låt/pausa med mina mediaknappar...
|
||
Svara med citat |
2010-04-28, 00:27 | #14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2010-04-28, 00:32 | #15 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tror Spotify verkligen har valt helt rätt väg - att göra musiken mer social genom integrationen via Facebook.
Istället för alla dessa Dela-din-spotify-playlist-sidor så upptäcker man snabbt musik genom sina vänner, och som de själva annonserar (subscribe) på. Underbart genialt! |
||
Svara med citat |
2010-04-28, 01:39 | #16 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2010-04-28, 11:28 | #17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
mitt spotify kraschade mycket på windows7 när jag försökte spela upp mina "locala filer" och skickade ett email till spotifys support. Fick svar direkt:
Citat:
mycket cred till den underbara supporten!!! Senast redigerad av youheardit den 2010-04-28 klockan 11:35 Anledning: stavfel |
||
Svara med citat |
2010-04-28, 12:12 | #18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nej, eftersom det är ditt ansvar (dvs att se till att mp3-filerna är lagliga) så kan ju inte Spotify betala för något du har införskaffat.
Reklamen i Spotify spelas bara när man lyssnar på Spotify-låtar, inte under lokala mp3-filer. |
|||
Svara med citat |
2010-04-28, 19:36 | #19 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2010-04-28, 21:32 | #20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Japp, testade själv och det spelas mycket riktigt ingen reklam om jag bara kör på mina egna låtar. Tyvärr har spotify ovanan att byta skivomslag på mina låtar trots att jag valt att det inte ska göras. (Alla andra id3-taggar lämnas oberörda.) Verkligen synd när man tagit sig tid att skanna in omslagen på en samlingskiva och sen får varje låt olika omslag från olika skivor...
Ska försöka anmäla det som en bugg. Löser de den buggen så är jag nog en framtida heltids/premiumanvändare från att bara haft det installerat för fester osv. Någon som vet om man kan gruppera spellistor förresten? Vore ju nice att kunna separera kompisars rekommenderade listor från t.ex. mina egna album. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|