FAQ |
Kalender |
2004-12-10, 23:29 | #11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Men för fasiken grabbar, ni har gått misste om 70 öre sedan den 4:e september. Förmodar att ni inte har ansökt om TradeDoublers Kampanjprogram och därmed får ni inte smaka på alla läckerheterna. Gå till "Ej ansökta program" i menyn och ansök om "Poolprogram - kampanjprogram" elr nåt i den stilen.
|
|||
Svara med citat |
2004-12-11, 19:50 | #12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-12-11, 20:07 | #13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Samma för mig, jag anmälde mig ännu tidigare.
|
|||
Svara med citat |
2004-12-11, 21:35 | #14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2004-12-11, 21:45 | #15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Då är det ett exempel på hur TD fungerar..
|
|||
Svara med citat |
2004-12-11, 23:42 | #16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2004-12-12, 00:47 | #17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-12-12, 01:17 | #18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Mitt orginalsegment för Hitta.se är 40 öre, inte 30 öre som ert vilket förvirrar mig ännu mer. |
|||
Svara med citat |
2004-12-13, 16:36 | #19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej allesammans,
Jag tänkte förklara de begrepp och svara på de frågor som förekommer på denna tråd. Citat:
Citat:
Poolprogrammen är alltså program som i sin tur erbjuder specialpooler som vi sköter åt er och som därför kräver minimalt arbete. För att ansöka till dessa program gör ni precis som ni brukar göra när ni ansöker till de vanliga programmen. Ansökningarna skall gås igenom regelbundet, men nu under juletiderna har annat blivit prioriterat och väntetiderna har blivit längre än vad som är tänkt. Samma sak gäller på supporten, jag har väldigt mycket att göra och därför kan svarstiden dröja. Om ni vill ha svar på en fråga snabbare eller tycker att tiden har dragit ut för mycket så skall ni inte tveka att maila och påminna mig om detta. Mvh Calle TradeDoubler Support |
|||
Svara med citat |
2004-12-14, 16:14 | #20 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Då det står ett "och" där skulle jag tolka det som att man får betalt för varje unik besökare (oavsett om de gör en sökning eller inte) och dessutom för varje sökning som görs... så om samma besökare går in samma kväll och gör en sökning så skulle detta ge ytterligare en betalning. Om det inte är enligt ovan borde man skriva : Du får 30 öre per förmedlad besökare som gör en sökning i en hitta.se-annons på din hemsida. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|