Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Att få svar från TD

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-12-10, 23:29 #11
Saints avatar
Saint Saint är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Dec 2004
Mycket flitig postare
Saints avatar

Men för fasiken grabbar, ni har gått misste om 70 öre sedan den 4:e september. Förmodar att ni inte har ansökt om TradeDoublers Kampanjprogram och därmed får ni inte smaka på alla läckerheterna. Gå till "Ej ansökta program" i menyn och ansök om "Poolprogram - kampanjprogram" elr nåt i den stilen.
Saint är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-12-11, 19:50 #12
M-bition M-bition är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2004
Medlem

Citat:
Originally posted by Saint@Dec 10 2004, 23:29
Men för fasiken grabbar, ni har gått misste om 70 öre sedan den 4:e september. Förmodar att ni inte har ansökt om TradeDoublers Kampanjprogram och därmed får ni inte smaka på alla läckerheterna. Gå till "Ej ansökta program" i menyn och ansök om "Poolprogram - kampanjprogram" elr nåt i den stilen.
Jag anmälde mig till detta program 27:e november, men ingenting har hänt sen dess, har inte hört någonting. Igår gjorde jag ett nytt försök och anmälde mig igen, då fick jag ett automatiskt mail där det bl.a. stod att jag kunde redan nu lägga upp grafik etc om jag önskade. Problemet är att det inte ens finns grafik att tillgå för programmet (jag kan inte se dem i alla fall). FAQ för programmet är helt tom.
M-bition är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-12-11, 20:07 #13
Davves avatar
Davve Davve är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Feb 2004
Davves avatar

Samma för mig, jag anmälde mig ännu tidigare.
Davve är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-12-11, 21:35 #14
Qo-naqs avatar
Qo-naq Qo-naq är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Apr 2003
Qo-naq Qo-naq är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Qo-naqs avatar

Reg.datum: Apr 2003
Citat:
Originally posted by Davve@Dec 11 2004, 20:07
Samma för mig, jag anmälde mig ännu tidigare.
Tog 1 dag för mig
Qo-naq är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-12-11, 21:45 #15
Davves avatar

Davves avatar

Då är det ett exempel på hur TD fungerar..
Davve är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-12-11, 23:42 #16
Saints avatar
Mycket flitig postare

Mycket flitig postare
Saints avatar

Citat:
Ursprungligen postat av M-bition
Citat:
Ursprungligen postat av Saint
Jag anmälde mig till detta program 27:e november, men ingenting har hänt sen dess, har inte hört någonting. Igår gjorde jag ett nytt försök och anmälde mig igen, då fick jag ett automatiskt mail där det bl.a. stod att jag kunde redan nu lägga upp grafik etc om jag önskade. Problemet är att det inte ens finns grafik att tillgå för programmet (jag kan inte se dem i alla fall). FAQ för programmet är helt tom.
Kolla under "Annonsrotation", där kommer kampanjerna upp. Det är verkligen synd att TD är så slappa...
Oläst 2004-12-12, 00:47 #17
Medlem

Medlem

Citat:
Originally posted by Saint@Dec 11 2004, 23:42
Kolla under "Annonsrotation", där kommer kampanjerna upp. Det är verkligen synd att TD är så slappa...
Menar du att kampanjerna dyker upp där som "pooler"? I såna fall har jag ingenting.
M-bition är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-12-12, 01:17 #18
Saints avatar
Mycket flitig postare

Mycket flitig postare
Saints avatar

Citat:
Ursprungligen postat av M-bition
Citat:
Ursprungligen postat av Saint
Menar du att kampanjerna dyker upp där som "pooler"? I såna fall har jag ingenting.
ja, exakt, hos mig dyker dom upp som pooler under "Annonsrotation". Jag använder dom dock inte utan väljer att använda eskillda företag genom "mina program" för att anpassa annonserna efter min målgrupp på hemsidan. Tycker att det är väldigt konstigt dock att ni inte har kampanjpriset via Hitta.se, det borde dom köra med oavsett om man väljer att köra med kampanjrotationen via TD elr ej...

Mitt orginalsegment för Hitta.se är 40 öre, inte 30 öre som ert vilket förvirrar mig ännu mer.
Oläst 2004-12-13, 16:36 #19
TradeDoublers avatar
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare

TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare
TradeDoublers avatar

Hej allesammans,

Jag tänkte förklara de begrepp och svara på de frågor som förekommer på denna tråd.

Citat:
QUOTE *
MrJet -resor på nätet- erbjuder dig initialt 20 öre för varje förmedlad sökning av bästa flygpris samt 50 kronor för varje betald bokning! Ju fler resor du säljer, desto bättre betalt får du per resa. Vi är Sveriges största Internetresebyrå och har ett komplett utbud av resor.
I den sökannonsen som MrJet erbjuder så kan man också klicka på Mrjets logo eller klicka på avancerad sökning, då genomförs ingen sökning och därmed genereras inte heller någon ersättning.

Citat:
QUOTE *
Du får 30 öre per förmedlad besökare och för varje sökning som görs i en hitta.se-annons på din hemsida. *
I denna mening är det viktigt att lägga märke till det sista som står "som görs i en hitta.se-annons på din hemsida", dvs att en sökning som görs via en sökbox generar en unik besökare som man då får ersättning för.

Poolprogrammen är alltså program som i sin tur erbjuder specialpooler som vi sköter åt er och som därför kräver minimalt arbete. För att ansöka till dessa program gör ni precis som ni brukar göra när ni ansöker till de vanliga programmen. Ansökningarna skall gås igenom regelbundet, men nu under juletiderna har annat blivit prioriterat och väntetiderna har blivit längre än vad som är tänkt.

Samma sak gäller på supporten, jag har väldigt mycket att göra och därför kan svarstiden dröja. Om ni vill ha svar på en fråga snabbare eller tycker att tiden har dragit ut för mycket så skall ni inte tveka att maila och påminna mig om detta.

Mvh Calle
TradeDoubler
Support
TradeDoubler är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-12-14, 16:14 #20
jake jake är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2003
jake jake är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2003
Citat:
Originally posted by TradeDoubler@Dec 13 2004, 16:36

Citat:
Du får 30 öre per förmedlad besökare och för varje sökning som görs i en hitta.se-annons på din hemsida.
I denna mening är det viktigt att lägga märke till det sista som står "som görs i en hitta.se-annons på din hemsida", dvs att en sökning som görs via en sökbox generar en unik besökare som man då får ersättning för.

är svårt att tolka svenska språket ibland.
Då det står ett "och" där skulle jag tolka det som att man får betalt för varje unik besökare (oavsett om de gör en sökning eller inte) och dessutom för varje sökning som görs... så om samma besökare går in samma kväll och gör en sökning så skulle detta ge ytterligare en betalning.

Om det inte är enligt ovan borde man skriva :

Du får 30 öre per förmedlad besökare som gör en sökning i en hitta.se-annons på din hemsida.
jake är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:53.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017