FAQ |
Kalender |
2004-08-03, 23:44 | #11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Fritt från mitt huvud då jag inte har prislistan där jag är just nu. |
||
Svara med citat |
2004-08-03, 23:52 | #12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
I Kinnarps fall verkar prislistan vara färdigtryckt och gemensam för alla återförsäljare, så man tycker ju att de i alla fall skulle kunna nämna ett ungefärligt riktpris eller prisklass på deras produkter direkt på hemsidan. |
||
Svara med citat |
2004-08-04, 00:00 | #13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Stolen jag syftade på är något i stil med kinnarps Remus 890, dock gärna lite bulligare så att säga.
|
|||
Svara med citat |
2004-08-04, 00:14 | #14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
//Joel |
|||
Svara med citat |
2004-08-04, 01:03 | #15 | ||
|
|||
VIP
|
Har använt en RH Logic 4-stol i 5 år nu och den är fortfarande som ny. Minst 1 år av 5 spenderade i stolen utan minsta ryggproblem eller dylikt. Rekommenderas starkt!
http://www.rhform.se/ |
||
Svara med citat |
2004-08-04, 01:43 | #16 | ||
|
|||
Nykomling
|
När jag skulle inhandla en ny kontorsstol i vintras kollade jag runt på ett flertal ställen och då även IKEA såklart. Men den stolen ni visar såg jag inte en skymt av när jag var där. Sen blev man väl lite blind efter att ha varit och testat en Kinnarps då den verkligen var perfekt.
Henrik Larsson: geléarmstöden är väldigt bekväma. Men är du säker på att det är 2 månaders leveranstid? Ska du ha någon specielll färg kanske? Då kan det ta längre tid. Jag kunde inte vänta och kände inte att färgen skulle få bestämma och låta mig vänta i 2 månader så det blev en mörkblå klädsel som de hade inne. qo-naq: Varnar dig för att traska in i en Kinnarpsbutik, man blir helt lyrisk, finns så enormt mycket stilrena möbler. EDIT: Stavfel |
||
Svara med citat |
2004-08-04, 21:07 | #17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kollade på de som Jens och Mario använde. Skulle säkert tyckt att de var ganska bra, om inte fallet vore att jag innan hade traskat in i en Kinnarps-butik. Maken till härliga stolar! I jämförelse med deras stolar är allt annat urkasst! Nu är jag nästan beredd på att lägga ut 6000-8000 på en superskön arbetsstol. Riktigt synd dock att de tar 5-6 veckor att få den levererad om man inte väljer svart.
|
|||
Svara med citat |
2004-08-04, 21:53 | #18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-08-05, 23:03 | #19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Se bara till så att stolen ni köper inte knarrar!
Jag köpte en ganska billig (700-800kr) stol på IKEA, och den knarrar och gnekar så jag håller på bli tokig! :angry: Jag har provat att smörja och dra åt alla skruvar allt som går, men det hjälper fan inte! |
||
Svara med citat |
2005-09-27, 20:32 | #20 | |||
|
||||
Medlem
|
skulle gärna vilja se en bild "festiz" låter som en dröm...........
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|