FAQ |
Kalender |
2012-09-09, 18:35 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
De flesta affiliatenätverken kräver nog att du har en sajt uppe. Framförallt så behöver du det för att annonsörerna skall kunna kontrollera/godkänna dig.
|
||
Svara med citat |
2012-09-14, 12:42 | #12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Håller med om att det funnits en del problem tidigare, som vi jobbat hårt för att lösa och fortfarande gör. Självklart finns det alltid saker som kan förbättras. Med mig och Joakim på plats nu, så kommer support vara på topp. Hör gärna av er till oss. /Affelix.com |
|||
Svara med citat |
2012-09-19, 00:37 | #13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2012-09-20, 09:17 | #14 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej hej Pontus!
Välkommen in i affiliate världen, med tanke på att du arbetat som webb designer i många år så kommer detta säkerligen hjälpa dig på traven...! Det finns två vägar att gå i början av karriären, antingen kan man arbeta sig uppåt med hjälp av SEO. Detta är otroligt tidskrävande, och Google kan bokstavligt talat piska mattan med dig till höger- och vänster om du har otur. Själv började jag med SEO, men hade jag kunnat gå tillbaka i tiden så hade jag nog gått den snabba vägen vilket är att jobba med betald trafik. Skicka ett PM så kan jag skicka en dig en lista med exklusiva guider som kommer hjälpa dig komma igång med betald trafik på tre röda. |
|||
Svara med citat |
2012-09-20, 13:52 | #15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ska man ha flera "köp" knappar med texten "buy Uk" , "Buy US" etc på varje produkt? Det är olika affiliate koder hos Amazon beroende på om du är reggad hos Uk, US eller andra butiker. Det är just pga detta som Amazon går bort för min del. Osmidig lösning fan. |
|||
Svara med citat |
2012-09-21, 00:48 | #16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vilken är den andra vägen då?
|
|||
Svara med citat |
2012-09-21, 01:25 | #17 | |||