FAQ |
Kalender |
2008-04-19, 19:36 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
Loopia måste mata sina apor som sköter transporten av överlåtelsepapprena från kontoret till .SE med riktigt billiga bananer, då dom lyckas hålla kostnaderna på en rimlig (imho) nivå..
|
||
Svara med citat |
2008-04-19, 20:05 | #12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-04-19, 22:34 | #13 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har tänkt att köpa 3 domäner genom wk. Men jag skulle vilja ha dem på mitt konto hos binero iom att jag har tänkt att ha webbhotell hos dem.
Så när jag då beställer domänerna hos wk, räcker det med att jag anger Dns-server 1 ns1.binero.se Dns-server 2 ns2.binero.se Och sen blir allt fixat automatiskt, eller hur går det till? |
|||
Svara med citat |
2008-04-19, 23:19 | #14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-04-19, 23:54 | #15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Och jag som vill ha mina domäner hos Loopia, varför registrerar jag då inte mina domäner hos wk.se?
höööm |
|||
Svara med citat |
2008-04-20, 02:26 | #16 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Ja, det är fritt fram att registrera domännamn hos oss inom rimliga gränser så länge man håller sig till våra avtalsvillkor. I det står bland annat att det inte är okey att syssla med tredjepartsregistreringar. För denna kundgrupp har vi istället en speciell återförsäljartjänst. Det finns inte några krav på att man även ska köpa andra tjänster hos oss även om vi givetvis tycker det är trevligt när kunder även testar vårt webbhotell Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-04-20, 11:40 | #17 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag registrerar endast åt mig själv, men ganska flitigt! Vill dock begränsa mig till ett fåtal registranter för överblick, personliga relationer, välkänd DNS-funktionalitet etc. Vad är då "rimliga gränser"? ÄGARBYTE: Om ni vänder er till kunder som är aktiva inom domäner och webmastering (köper och säljer domäner) så tror jag inte ni kan avvika speciellt mycket från den nivå marknadsledarna (Loopia, Binero etc) ligger på om ni vill få denna målgrupps ägarbytesaffärer. Om ni däremot vänder er till slutkunder som behöver använda denna tjänst några enstaka gånger så är det ju en helt annan sak. Målgruppen är mao helt avgörande. |
|||
Svara med citat |
2008-04-20, 11:47 | #18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
2008-04-20, 19:05 | #19 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Angående vettigt pris på ägarbyte så tycker jag max 250 kr inklusive moms. Det är ungefär dubbelt så högt som de billigaste. |
||
Svara med citat |
2008-04-20, 23:05 | #20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
dubbelpost ta bort!
|
|||
Svara med citat |
Svara |