FAQ |
Kalender |
2009-05-23, 22:02 | #11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Flera som skriver att färgerna är stela och kalla. Jag håller inte alls med. Tycker de fungerar klockrent för en butik som den här!
Men som Gustav skrev så är den röda färger en liten tjuv här. Den snor åt sig mina ögon och jag tror inte det är menyn du vill att kunden ska sitta och spana mot utan snarare produkterna. Stilrent och snyggt, precis i linje med slipsar och kostymer. Bra jobbat. |
|||
Svara med citat |
2009-05-24, 13:05 | #12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
1. Designen är fin, enkel, men du kan göra den lite snyggare, gör den lite bredare, så man inte behöver scrolla ner bara för att hitta dom sista produkterna på sidan, och gör så att sidan sitter ihop på något. T.ex en stor Content box runt det hela, och centrera gärna sidan.
Det var det ända jag kom på, kan tyvärr inte svara på punkt 2,3 och 4 eftersom jag är inte bra på det området |
||
Svara med citat |
2009-05-25, 22:10 | #13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
"Giftbox" låter som ett låda den bittra hustrun till golddigger köper till fars dag. Finns det inget svenskt ord?
1. Sidan borde vara bredare men jag tycker den är snygg och passar till produktkategorin. Toppelementet med loggan kan vara lite högre, den ser lite hoptryckt ut. 2. Det ser konstigt/smalt ut med bara två produkter per rad, öka bredden, gör bilderna och produkt-"boxarna" lite mindre så får ni säkert in tre slipsar per rad. Nu ser jag max 4 slipsar åt gången och måste scrolla en massa, nio produkter vill jag se. bilderna är snygga dock! 3. Köper nästan aldrig slips, har ingen uppfattning. 4. På nätet förväntar jag mig stort utbud, ni måste ha mycket mer att erbjuda! |
||
Svara med citat |
2009-05-27, 13:24 | #14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gåvobox (jag tror det var det jag satt och tänkte på)
|
|||
Svara med citat |
2009-06-16, 12:26 | #15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag som viktor ær helt oenig med mynameisfredrik och andra om att designen skulle vara stel, den ær fin, funktionell och gør sig bra med produkterna.
Jag håller dock med Trådløst om att den skulle kunna vara lite bredare, specifikt dær produkterna visas. Jag handlar endel klæder av denna sort på nætet (slips, kavaj, skjortor, manchettknappat etc), och kommer definitivt att vænda mig till er butik næsta gång. MVH Fredrik |
|||
Svara med citat |
2009-06-16, 13:53 | #16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bra idé! Jag kan tänka mig att handla där!
Allt det grå runtom gör att intrycket känns dystert och trångt, dock. |
||
Svara med citat |
2009-06-16, 15:04 | #17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2009-06-17, 00:18 | #18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tycker det ser snyggt och rent ut, men... påminner den inte lite för mycket om gents.se? (samma färger, samma upplägg, samma bakgrundsbild fast med annan färg osv.) Speciellt när den också riktar sig mot just män som Gents.se också gör...
|
||
Svara med citat |
2009-06-17, 16:18 | #19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Tack Citat:
För lik? Bra fråga.. |
|||