FAQ |
Kalender |
2007-12-02, 01:58 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu har jag startat ett gratis webhotell, kom gärna och kolla in och kom gärna med synpunkter/förslag/frågor.
Adressen dit är www.gratishotell.com |
||
Svara med citat |
2007-12-02, 03:33 | #12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Gärna PHP5..
|
|||
Svara med citat |
2007-12-02, 03:34 | #13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ser bra ut vid en snabb överblick förutom att du måste korrekturläsa det mesta, mycket är felstavat eller särskrivet.
Kontroll Panel vilkor osv |
|||
Svara med citat |
2007-12-02, 03:40 | #14 | ||
|
|||
Medlem
|
"Kontroll Panel" -> "Kontrollpanel".
Får meddelandet "Ett fel har uppstått" när jag trycker på "Kontroll panel" och "Support". På sidan Uppgradera så blandas svenska och engelska.... Sidan känns inte genomarbetad. |
||
Svara med citat |
2007-12-02, 03:58 | #15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Att det står blandat svenska och engelska på Uppgradera kan jag inte göra så mycket åt, eftersom jag delvis använder en reklambanner som är på engelska där. |
||
Svara med citat |
2007-12-02, 04:07 | #16 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tar till mig era synpunkter och tips för att försöka förbättra sidan
|
||
Svara med citat |
2007-12-02, 04:29 | #17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Något som ger mig ett oseriöst intryck av siten, Känns som man blir på hoppad.
|
||
Svara med citat |
2007-12-02, 04:57 | #18 | |||
|
||||
Medlem
|
Hjälp! Vilken skrikig sida! Var lite grötig tycker jag.
|
|||
Svara med citat |
2007-12-02, 05:06 | #19 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-12-02, 08:10 | #20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tror marknaden för vanliga webbhotell är rätt rutten.
Dels är marknaden överetablerad och du får slåss mot stora aktörer som bara tar några kronor per månad. (Och, nej, vanliga kunder förstår inte den tekniska skillnaden mellan B-One, Surftown och dig. Bara att du är dyrare.) Dessutom förstår kunderna inte skillnad på hosting, drift och support, vilket är ett elände och fördärvar din vinst. Kan inte din kund skicka email, är det ju självklart att det beror på dig som hostar emailservern. Och inget annat. Inte på grund av sina felaktiga outlookinställningar. Inte på sina tre obetalda och utgångna brandväggar och antivirusskydd i sin ouppdaterade PC. Inte heller beroende på de saknade drivrutinerna till tredjepartstillverkarens trådlösa nätverkskort. Inte på grund av den halvtaffliga bredbandsroutern som en kusin konfigurerade julen fyra år sedan. Och absolut inte på bredbandsleverantören som spärrat port 25 och port 587. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|