FAQ |
Kalender |
2009-07-19, 12:47 | #11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det hela handlar nog om att de vill ha mera tid.
|
||
Svara med citat |
2009-07-19, 23:52 | #12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Man behöver inte heller vara särskilt "tung" publisher för att märkas, ett vänligt påpekande om att betalning saknas brukar få fart på den slöaste annonsör, och om man inte får fart på dem, så får man en fingervisning om vilka program som kan strula framgent.
|
||
Svara med citat |
2009-07-21, 13:38 | #13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker inte det ser bra ut för Agent Interactiv:
http://www.allabolag.se/5566760368/befattningar Firmatecknare Uppgift om firmateckning saknas Bolaget saknar registrerad styrelse. Bokslut ska vara inlämnat 31/7 och lär knappast ske utan firmatecknare och styrelse. Enligt bolagsverket finns det ett ärende på företaget som gäller nyvald ledamot, som saknar svenskt personnummer och har legitimerat sig med ett utgånget utländskt pass. |
||
Svara med citat |
2009-07-21, 13:50 | #14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
När jag pratade med den tilltänkte vd nämnde han något om att "de" varit inne i företaget ifjol men inte kunde komma överens med dåvarande styrelsen. Jag hade en ganska dåligt linje så jag uppfattade inte vem "de" var. Tänkte bara att de var något svenskt företag i samma eller liknande bransch eftersom jag vill minnas att läst om det för länge sedan. Någon som vet? |
||
Svara med citat |
2009-07-21, 17:47 | #15 | ||
|
|||
Medlem
|
För er som har frågor till Agent Interactives nya ledning ...
Telefonnummer till Matts Törnberg, företagets tilltänkte vd: 070-2149622 Dela gärna med er av informationen. |
||
Svara med citat |
2009-07-21, 20:37 | #16 | ||
|
|||
Medlem
|
Den nye vd:n Matts Törnberg (åtminstone namnet med den udda stavningen) omnämns senast som CFO för Campadre, en webbaserad butik med riktad försäljning till "exklusiva" medlemmar. Han förekommer tidigare i kretsen runt börsnoterade Know IT.
Jag vet fortfarande inte vem "de" är. |
||
Svara med citat |
2009-07-22, 23:37 | #17 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har inte ord för vad jag tycker om grabbarna bakom detta företag.
Här festas våra pengar upp ... http://www.agentinteractive.se/blogg...party-det-blev Är det någon som har telefonnumret till Baltic Inkasso? ********************************************* Företagsupplysning Riskupplysning Avseende Organisationsnummer 556676-0368 Agent Interactive AB Beställd 2009-07-22 1. Sammanfattning Agent Interactive AB Organisationsnr 556676-0368 Hantverkargatan 20 Telefon 08-653 65 22 112 21 Stockholm Riskklass 1 Riskprognos 37,8 % Kreditlimit Ej bestämd 2. Kreditomdöme Trafikljus röd Riskklass: 1 Klassificeringen bygger på UC Riskprognos där 1 anger högsta och 5 lägsta risk. Riskprognos: 37,8 % Prognosen anger sannolikheten för att företaget kommer på obestånd inom 12 månader. ************************************************** ********************* |
||
Svara med citat |
2009-07-23, 01:03 | #18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2009-07-26, 19:54 | #19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2009-07-27, 15:59 | #20 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Styrelsens vd finns dessutom med i sex andra bolag (styrelseproffs?, affärsängel?) Jag är övertygad om att de har ärliga avsikter. Det som krävs är ett kapitaltillskott, men det har de enligt uppgift varit medvetna om sedan ifjol. Bokslut för 2008 saknas och jag tror de kämpar med att få ihop ett sådant med de spillror den gamla styrelsen "hobbyföretagare" lämnade efter sig. Jag tycker dock att de tappar i förtroende helt i onödan. Varför inte skicka mer eller mindre dagliga lägesrapporter till både annonsörer och publisher. Då slipper de/vi rykten och spekultion. Agent Interactive AB Org.nummer: 556676-0368 Bolagsform: Aktiebolag EXEKUTIVA BEFATTNINGAR Törnberg, Mats Olof (f. 1951), VD STYRELSE OCH ANDRA ÖVERVAKANDE BEFATTNINGAR Törnberg, Mats Olof (f. 1951), Ordinarie ledamot Mortensen, Hans Kristian, Ordinarie ledamot, Bosatt utomlands inom EES Keck, Pascal Ernst Hartvig, Ordinarie ledamot, Bosatt utomlands inom EES Sharma, Rajeev, Ordinarie ledamot, Bosatt utomlands inom EES |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|