FAQ |
Kalender |
2011-12-05, 00:40 | #11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Vi har värre saker, eftersom vi bland annat sysslar med videoproduktion |
|||
Svara med citat |
2011-12-05, 11:18 | #12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Priset är knappast bra. Konsoler säljs normalt med förlust, tyvärr.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2011-12-05, 16:29 | #13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har kommit fram till att det troligen inte är värt det. Det rör sig om så lite pengar ändå så jag köper den privat och använder den i verksamheten om det skulle behövas. D.v.s. testa olika kort på den osv...
|
||
Svara med citat |
2011-12-05, 16:29 | #14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Däremot förstår jag att tillverkaren säljer konsolerna med förlust. |
||
Svara med citat |
2011-12-05, 16:47 | #15 | |||
|
||||
|
Citat:
Men du är inte ensam om att ifrågasätta varför en butik skulle vilja sälja prylar till förslut . Hela teknikbranschen i Sverige läcker pengar och fler konkurser än OnOff är förmodligen att vänta. |
|||
Svara med citat |
2011-12-05, 18:58 | #16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag skulle köpa konsolen oavsett om det är avdragsgillt eller ej. En konsol kostar runt 2K nu. Det är väl investerade pengar om du tror att din kreativitet och produktivitet kommer att öka i och med inköpet.
|
||
Svara med citat |
2011-12-08, 15:26 | #17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jo jag tycker så som dig men frågan är vad skatteverket hade tyckt...
|
||
Svara med citat |
2011-12-08, 15:33 | #18 | ||
|
|||
|
Vi hade en spelkonsol med några spel på kontoret när skatteverket var på besök. Det var inget som man tog upp. Kan tänka mig att det finns faktorer som påverkar, som hur många konsoler/spel man köper i förhållande till vad man håller på med och hur många anställda man har. Men en konsoll med 3-4 spel på en arbetsplats med 6-10 anställda som jobbar kreativt, kan aldrig vara fel.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|